آموزش کامل صفر تا صد تزریق چربی

آموزش-تزریق-چربی

تزریق چربی مخصوصاً به ناحیه صورت از مواردی است که امروزه در بین تمامی انسان ها مخصوصاً خانم ها بسیار پرطرفدار شده است. صورت عضوی است که در نگاه اول به چشم می آید به همین دلیل افراد اکثراً به فکر جوان سازی آن هستند. گرافت یا تزریق چربی یکی از روش‌های بسیار موثر و مطمئن جهت جوانسازی می باشد که در ادامه آموزش کامل صفر تا صد تزریق چربی را داریم.

تزریق چربی روش جدید در جوانسازی پوست

از جدیدترین شیوه های جوانسازی پوست تزریق چربی است؛ در این روش از چربی های بدن خود فرد به عنوان فیلر یا حجم دهنده استفاده می‌کنند. این کار اثرات ماندگارتری را دارد و بافتهای بدن قطعاً کمتر دچار حساسیت و یا واکنش به ماده تزریقی خواهند شد. در این تزریق احتمال عفونت بسیار پایین است و نیازی به بیهوشی نیز نداشته و در مدت زمان کم و به صورت سرپایی انجام خواهد شد و در نهایت راحتی، زیبایی را برای افراد به ارمغان می آورد.

آموزش تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت با هدف افزایش حجم و جوانسازی نواحی مختلفی از بدن انجام می گیرد و انواع گوناگونی دارد. تزریق چربی به گونه ها، تزریق چربی به زیر چشم‌، تزریق چربی به لب و ….

آموزش-تزریق-چربی

تزریق چربی به گونه

می توان به جرات گفت که از شایع ترین جراحی های زیبایی تزریق چربی به گونه می باشد. برخی افراد به دلیل لاغری بیش از حد و یا افزایش سن، دارای گونه های تکیده و کم حجم هستند که می توانند با تزریق چربی به راحتی زیبایی را به خود هدیه بدهند.

تزریق چربی به زیر چشم

یکی از راه های خلاصی از تیرگی و گودی زیر چشم ها تزریق چربی می باشد. پر کردن گودی زیر چشم می تواند تاثیر فراوانی در زیبایی چهره داشته باشد که این امر با تزریق چربی امکان پذیر خواهد بود.

تزریق چربی به لب

این روزها داشتن لب های خوش فرم و زیبا طرفداران زیادی دارد. بنابراین بسیاری از افراد روی به تزریق ژل یا چربی به لب های خود می کنند. بعضی از افراد به طور مادرزادی لب های نازکی دارند که می‌توانند با تزریق چربی به آنها حجم دهند.

تا اینجا دریافتیم که تزریق چربی می تواند تاثیر بسزایی در زیبایی افراد و کاهش روند پیری پوست داشته باشد.

دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  است که علاوه بر انجام تزریقات جهت جوانسازی پوست نواحی مختلف بدن، اقدام به آموزش این کار در شهر رشت و استان گیلان و اعطای مدرک معتبر نموده است، تا علاقه‌مندان این حیطه بتوانند به راحتی زیر نظر ایشان آموزش دیده و مهارت تزریق را کسب کنند. برایثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

ماندگاری تزریق چربی

معمولاً استفاده از چربی بدن خود فرد، به جای ژل های گوناگون، تاثیر بیشتر و ماندگارتری نسبت به سایر روشها در جوانسازی صورت دارد. چربی هایی که از بدن فرد گرفته می‌شوند و طی مراحلی آماده تزریق به بدن فرد داوطلب می گردند، ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به سایر روش‌ها دارند، به همین علت است که اکثر افراد در میان روشهای جوانسازی تزریق چربی را انتخاب می کنند.

حرف آخر

روزانه افراد زیادی در سراسر دنیا، برای تزریق چربی به نقاط مختلف بدن شان و یا صورت، به کلینیک‌های تخصصی زیبایی مراجعه می‌کنند. در ایران نیز دکتر نفیسه مویدنیا علاوه بر انجام تزریق چربی، آموزش انجام این فرایند را به افراد متخصصی دهد.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *