آیا با استفاده از لیزر، می توان تاتو را پاک کرد؟

از-بین-بردن-تاتو-با-لیزر

از-بین-بردن-تاتو-با-لیزر


تاتو و خالکوبی نوعی از آرایش دائم می‌باشد که افراد بر روی قسمت های گوناگون بدن خود طرح هایی از آن را اجرا می کنند‌. در گذشته این تاتو و خالکوبی تقریباً دائمی تلقی می شده و اگر فردی آن را انجام می داد، باید تا پایان عمر خود آن را بر روی بدن تحمل می کرد، اما امروزه با پیشرفت علم و صنایع مختلف می‌توان با روش‌های جدیدی مانند لیزر به راحتی و به طور ایمن این تاتوها و خالکوبی ها را پاک کرد. با ما همراه باشید تا با روش از بین بردن تاتو با لیزر صحبت کنیم.

پاک کردن تاتو با لیزر

تاتو یا خالکوبی، ابتدای انجامش شاید خیلی جذاب به نظر بیاید. اما با گذشت زمان از این جذابیت برای فرد کاسته شده و برخی از افراد خواهان حذف آن می باشند. امروزه با پیشرفت هایی که در فناوری لیزر به وجود آمده می توان به راحتی انواع طراحی ها را با لیزر پاک کرد. روش لیزر برای حذف تاتو های بدن بسیار موثر و ایمن است و به تعداد جلسات بسیار کمی نیاز دارد و به راحتی می‌توان رنگ هایی که در گذشته حذف آن ها غیر ممکن بوده است را پاک نمود.

پاک کردن تاتو دست با لیزر

تاتو در هر بخشی از بدن فرد که باشد، باید یک سری موارد توسط پزشک معالج مورد بررسی قرار بگیرد و بعد اقدام به حذف آن با لیزر کنند. پزشک معالج با توجه به مواردی مانند اینکه:

  1. چه مدت تو بر روی پوست بوده؟
  2. جوهر تاتو در چه عمقی از پوست قرار دارد؟
  3. تاتو شما چه رنگی است؟
  4. در کدام قسمت بدن قرار دارد؟
  5. سلامت عمومی فرد چگونه است؟
  6. چه داروهایی را مصرف می کنند؟

چگونگی فرایند درمان و تعداد جلسات درمانی متقاضی را مشخص خواهد کرد.

از-بین-بردن-تاتو-با-لیزر

روش کار لیزر برای پاک کردن تاتو

دستگاه لیزر با استفاده از پرتوهای خود با هدف قرار دادن رنگ دانه های زیر پوست، یعنی ملانین ها موجب نابودی آنها می‌شود. در واقع لیزر رنگدانه‌های موجود در پوست فرد را مورد هدف قرار می‌دهد و موجب پاره شدن و خرد شدن سلول‌ها می‌گردد و در آخر نیز این رنگدانه‌ها، توسط سلولهای ماکروفاژ و سیستم لنفاوی بدن که وظیفه پاکسازی بدن را دارد، از روی پوست پاک خواهند شد.

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر

هزینه پاک کردن تاتو با لیزر به تعداد جلسات، نوع تاتو و اندازه تاتو بستگی دارد. امروزه یکی از موثرترین و بهترین شیوه های پاک کردن تاتو های قدیمی استفاده از لیزر است که نسبت به سایر روش ها روشی بدون عوارض میباشد. از اصلی ترین فاکتورهای تعیین قیمت و هزینه پاک کردن تاتو، تعداد جلسات است که برای حذف تاتو لازم است. مورد بعدی سن تاتو است، معمولاً حذف تاتو های قدیمی بسیار راحت‌تر از تاتو های جدید پاک‌ میشوند، رنگ‌ تتو نیز در پاک کردن آن موثر است، هرچه رنگ تیره تر باشد راحت تر پاک خواهد شد؛ به طور کلی هرچه تاتو راحت تر پاک شود، هزینه آن هم کمتر خواهد بود.

از بین بردن تاتو در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  با لیزر انجام می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

پاک کردن تاتو ابرو با لیزر

ابرو ها از قسمت هایی از بدن و صورت هستند که اکثر افراد اقدام به تتو کردن آن در جهت رفع نواقص و جاهای خالی اش می کنند. با گذشت زمان ممکن است که فرد از طرح تاتو ابروی خود خسته شده و تصمیم به پاک کردن آن بگیرد. در این مواقع لیزر  پیشنهاد می شود. پاک کردن تاتو ابرو با لیزر ممکن است دردناک باشد که برای جلوگیری از درد این کار می توان از بی حسی های موضعی به صورت تزریقی و یا کرمی استفاده کرد.

حرف آخر

تاتوها همان قدر که برای افراد جذاب هستند، می‌توانند به دلایلی آزاردهنده شوند. لیزر تاتو بدن و صورت جهت حذف تاتو، یکی از روش های به روز و مفید در از بین بردن تاتو هاست، که امروزه در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می‌گیرد و جزء جدیدترین روش ها است.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *