آیا لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن امکان پذیر است؟

لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن

آیا لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن انجام می‌شود؟ به نظر شما انجام همزمان این جراحی ها چه مزایا و عوارضی را با خود به همراه دارد؟ در خصوص سوال پرتکرار خانم‌ها که می‌پرسند امکان انجام لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن وجود دارد یا نه، باید بگوییم که بله، خوشبختانه علم پزشکی تا حدی پیشرفت کرده است که بیمار بتواند با یک بار عمل کردن فرم لابیا را بهبود دهد و واژن خود را تنگ کند. بانوانی که به دلایل مختلف از لذت جنسی بی بهره هستند و در کنار آن از بد فرمی واژن گلایه دارند، بدون صرف وقت و هزینه اضافی برای انجام این جراحی‌ها به صورت مجزا، می‌توانند عمل همزمان را تجربه کنند. این عمل‌ها مزایا و عوارضی را با خود به همراه دارند. باید توجه داشت که طول دوران نقاهت این دو عمل کوتاه‌تر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید و نتایج آن نیز کاملا رضایت بخش است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در ادامه همراه باشید.

آیا می‌توان لابیاپلاستی را همزمان با تنگ کردن واژن انجام داد؟

در مواقعی ممکن است در اثر عوامل مختلفی همچون بالا رفتن سن و زایمان متعدد، واژن حالت افتاده و شل شدگی پیدا کند. همچنین در همین حین واژن به مشکلات بزرگ بودن یا کوچک بودن لابیا دچار باشد. به همین دلیل بسیاری از خانم‌هایی که دغدغه زیبا کردن و تنگ کردن واژن خود را دارند، در مورد لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن سوال دارند. امروزه به لطف تکنولوژی‌های مختلف و رشد صنعت پزشکی می‌توان چندین جراحی را به صورت همزمان انجام داد. جراحی تنگ کردن واژن و لابیاپلاستی هم یکی از همین جراحی‌ها است.

با کمک سه تکنیک مختلف می‌توان به انجام لابیاپلاستی همزمان با تنگ ‌کردن واژن پرداخت. استفاده از نخ، استفاده از لیزر و استفاده از عمل جراحی بهترین روش‌ها برای دریافت برترین نتایج از این جراحی‌ها هستند.  با توجه به این که این دو جراحی در میل جنسی خانم‌ها و زیبایی ظاهری واژن و اعتماد به نفس آن‌ها اهمیت فوق العاده‌ای دارند، پیشنهاد می‌شود که از پزشکی ماهر برای انجام همزمان آن‌ها کمک بگیرید. چرا که اگر این جراحی با دقت و ظرافت کامل انجام نشوند، زیبایی واژن را به چالش می‌کشند. ضمن این که عوارض ناشی از لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن را نیز افزایش می‌دهند.

لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن چگونه انجام می‌شود؟

ممکن است شما نیز بخواهید جراحی لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن را انجام دهید. اما این سوال برای هر کسی پیش می‌آید که انجام همزمان این دو عمل چگونه است؟ امروزه با توجه به ارتقای تکنولوژی‌های حاکم بر پزشکی ابزار آلاتی به وجود آمده‌اند که برای اعمال انواع مختلف جراحی‌های واژن مناسب هستند. به همین دلیل خانم‌ها به جای این که دو زمان خاص را برای دو جراحی خاص صرف کنند و درد و دوران نقاهت بیشتری داشته باشند، می‌تواند لابیاپلاستی و واژینوپلاستی همزمان را انجام دهند.

امروزه دستگاه‌های لیزری در تمامی ابعاد پزشکی دیده می‌شوند. در واقع، همین دستگاه‌ها هستند که باعث شده‌اند قابلیتی فراهم شود که لابیاپلاستی و جراحی زیبایی واژن را به صورت همزمان انجام دهد. در این صورت شما می‌توانید با یک تیر دو نشان بزنید و طول دوره درمان را هم تا حد زیادی کاهش دهید. این اقدامی است که در گذشته شاید غیر قابل تصور بود اما در حال حاضر به سادگی و زیر نظر پزشکان ماهر قابل انجام شدن است.

آیا انجام همزمان لابیاپلاستی و تنگی واژن عوارض دارد؟

این یک امر بدیهی است که عمل لابیاپلاستی و واژینوپلاستی عوارضی را در بدن یک فرد به وجود بیاورند. نمی‌توان به صورت قطعی گفت که این دو جراحی عوارضی ندارند. اما لازم است بدانید که انجام لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن چندان خطرناک هم نیست. عوارض ناشی از این عمل پس از مدتی از بین خواهند رفت. این عوارض عبارتند از:

  • خارش و قرمزی و سوزش لابیا و واژن
  • تورم واژن
  • نامتقارن بودن لابیا و از دست رفتن اعصاب حسی لابیا که به دلیل انتخاب پزشکی غیر ماهر ایجاد می‌شود.
  • باز شدن بخیه در صورت عدم مزاقبت صحیح از لابیا
  • عفونت کردن واژن و محل زخم روی لابیا

مزایای انجام همزمان لابیاپلاستی و تنگ کردن واژن

به طور کلی شما باید توجه داشته باشید که لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن می‌تواند مزایای متعددی را با خود به همراه داشته باشد. چنانچه شما به انتخاب پزشکی ماهر و مطمئن بپردازید، قطعا نتایج خوبی را هم دریافت خواهید کرد. دکتر مویدنیا یکی از همین پزشکان است که با تجربه کاری خود توانسته است بیشترین میزان رضایت را از انجام همزمان این دو عمل به دست بیاورد. مهم‌ترین مزایای انجام لابیاپلاستی با سایر اقدامات زیبایی واژن عبارتند از:

1- این نوع از عمل‌هایی که روی واژن اعمال می‌شوند، می‌توانند رضایت شریک ‌جنسی شما از برقراری روابط جنسی را ارتقا دهند. این جراحی‌ها موجب بهبود ظاهر واژن شده و ان را تنگ‌تر می‌کنند. بنابراین می‌توانند میزان لذت جنسی را در خانم و آقا افزایش دهند.

2- با استفاده از این جراحی‌ها شما می‌توانید اعتماد به نفس خود را افزایش دهید و رضایت خود را از زندگی زناشویی بیشتر کنید.

3- با انجام همزمان لابیاپلاستی با سایر اقدامات زیبایی واژن می‌توانید قوام عضلات واژن را افزایش دهید و شل شدگی واژن را نیز کمتر از قبل کنید. این جراحی‌ها موجب بهبود فاسیای واژن می‌شوند.

4- جالب است بدانید عمل لابیاپلاستی و واژینوپلاستی می‌توانند کلاژن سازی در بافت واژن را افزایش دهند و بافت واژن را بهبود دهند. در این صورت زیبایی اندام تناسلی شما افزایش پیدا خواهد کرد.

دوره نقاهت بعد از لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن

بعد از لابیاپلاستی همزمان با تنگ کردن واژن شما نیز دچار عوارض این دو عمل خواهید شد. پس لازم است در مورد دوران نقاهت این دو عمل اطلاعات کامل و شفافی را به دست بیاورید. با توجه به نوع عملی که شما انجام می‌دهید، دوران نقاهت بعد از عمل می‌تواند متفاوت باشد. معمولا بیمارانی که واژینوپلاستی را به همراه پرینورافی واژن در رشت انجام می‌دهند، بیشترین دوران نقاهت را سپری خواهند کرد. اما در مورد لابیاپلاستی و واژینوپلاستی همزمان قضیه کمی فرق می‌کند. چنانچه جراحی لابیا با جراحی تنگ کردن واژن همراه شود، طول دوران نقاهت و عوارض آن به طرز چشمگیری کاهش پیدا خواهد کرد.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *