جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا در رشت

لیزر-مونالیزا-رشت

لیزر-مونالیزا-رشت


همه خانم ها در دوره ای از زندگی دچار کاهش استروژن می شوند که معمولا در دوران شیردهی و یائسگی این اتفاق می افتد. از عوارض آن می توان به خشکی واژن و مشکلات ادراری اشاره کرد. روش های درمانی فراوانی وجود دارد که یکی از آنها لیزر واژینال است که با ایجاد کلاژن سازی در بافت واژینال باعث اصلاح این عارضه ها شود.

معرفی لیزر مونالیزا تاچ

 

دستگاه CO2 لیزر مونالیزا تاچ یکی از بهترین لیزرهای گازی است که در درمان بیماری های زنان و زایمان اهمیت ویژه ای دارد. این دستگاه انرژی کنترل شده را به بافت های پوستی می تاباند که در طی این کار سلول ها برای تقسیم و تولید کلاژن تحریک می شوند. همچنین با تابش لیزر بر روی پوست الاستینگ و بازسازی و مقاوم سازی مخاط انجام می شود.

.

لیزر-مونالیزا-تاچ-رشت

کاربرد لیزر مونالیزا

• در درمان بیماری هایی که بعد از یائسگی خانم ها را درگیر می کند بخصوص خشکی واژن استفاده می شود.​
• از هندپیس جراحی لیزر مونالیزا برای عمل های سرپایی نظیر لابیاپلاستی و درمان زگیل های تناسلی استفاده کرد. ​
• انرژی این لیزر حرارتی است و کلاژن سازی در بافت های زیرجلدی انجام می دهد. عملکرد لیزر مونالیزا همانند کاری که لیزر جوانسازی پوست که بر روی صورت انجام می دهد. در واقع این لیزر روی بافت های واژن و قسمت های خارجی دستگاه تناسلی اثر گذاشته و باعث جوانسازی واژن می شود. ​

 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت ، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  از بهترین و جدیدترین روش ها برای جوانسازی واژن از لیزر مونالیزا تاچ  استفاده می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

نحوه کارکرد لیزر مونالیزا تاچ

 

این دستگاه دارای هندپیسی است که سوراخ های ریزی در بدنه خود دارد. این هندپیس داخل واژن قرار می گیرد و انرژی از داخل سوراخ ها به بافت های واژن متصاعد می شود و باعث کلاژن سازی در این قسمت می شود. برای جوانسازی قسمت بیرونی دستگاه تناسلی، پروپی به سر لیرز نصب می شود و به بافت های بیرونی نیز کلاژن سازی انجام می شود. بنابراین این لیزر هم برای قسمت داخلی واژن اثربخش می باشد و هم برای قسمت بیرونی.

بعد از چند جلسه لیزر، جوانسازی واژن انجام می شود.

لیزر مونالیزا در دوران شیردهی

 

در دوران شیردهی به علت افزایش هورمون های پرولاکتین، استروژن ترشح شده از تخمدان بسیار کم می شود، به همین علت خانم ها در این دوران قاعدگی کم یا با فواصل طولانی دارند. کاهش استروژن شرایطی مانند یائسگی ایجاد می کند و باعث آتروفی یا خشکی واژن می شود. یکی از بهترین درمان ها در این شرایط، لیزر مونالیزا می باشد. که باعث جوانسازی مخاط واژن می شود.

 

لیزر-در-دوران-شیردهی

جوانسازی واژن با لیزر مونالیزا

لیزر مونالیزا یک روش جدید جوانسازی واژن است که از لیزر CO2 برای احیای بافت ها و تحریک سلول های جدید استفاده می کند. این روش باعث جوانسازی بافت های داخلی واژن و تحریک احیای بافت های دژنره شده و هیپرتروفیک می شود. با استفاده از لیزر مونالیزا می توان بهبود علائمی از جمله خشکی واژن، درد در هنگام جنسی و افزایش احساس لذت به دست آورد.

 

لیزر مونالیزا رشت

هزینه لیزر مونالیزا 

هزینه این روش به شدت وابسته به منطقه جغرافیایی شما، تخصص پزشک و تحت درمان قرار گرفتن موارد شما، متغیر است. معمولاً هزینه یک جلسه لیزر مونالیزا در حدود ۱۰۰۰ دلار است و ممکن است نیاز به ۲ یا ۳ جلسه باشد. 
دکتر نفیسه مویدنیا ، جراح و متخصص زنان زایمان در رشت، یکی از بهترین دستگاه های لیزر مونالیزا را دارند که برای شما مراجعه کنندگان عزیز استفاده میکنند و تا کنون بالاترین رضایت را داشتند.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *