معرفی بهترین کلینیک تزریق چربی به واژن در رشت

بهترین-کلینیک-تزریق-چربی-به-واژن-در-رشت

جوانسازی واژن با تزریق چربی به بیکینی یکی از روشهای زیبایی لابیاها است اما در هر مرکزی نمی توانید به نتایج دلخواهتان برسید. در این مقاله همراه ما باشید تا شما را با ویژگی های یک مرکز خوب برای تزریق چربی به واژن در رشت آشنا کنیم.

همه چیز درباره تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن یکی از موثرترین روش های جوانسازی لابیاهای ماژور است که این روزها در استان گیلان تبدیل به یک بسیار پرطرفدار در بین خانمها شده است. در اینجا می توانید از زبان دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان، با تمام نکات مهم در مورد تزریق چربی به واژن آشنا شوید:

 

عوارض تزریق چربی به واژن

عوارضی که خانم های رشتی بعد از تزریق چربی به ناحیه تناسلی خود ممکن است تجربه کنند، عبارتند از:

درد و ورم بعد از تزریق چربی به واژن: این عوارض طبیعی هستند و همه آنها را تجربه می کنند. درد و تورم لابیاها با مصرف داروهای مسکن و کمپرس سرد برطرف می شود.

کبودی: کبودی به دلیل شکستن عروق خونی کوچک و تجمع خون یا مصرف داروهای ضد انعقاد خون مثل آسپرین در طول دوره نقاهت رخ می دهد. 2 تا 3 روز گذاشتن کمپرس یخ و قطع داروهایی مثل آسپرین به مدت یک هفته می تواند به درمان این مشکل کمک کند.

گوله شدن چربی: تکنیکهای نادرست تزریق باعث تجمع چربی در یک ناحیه و ایجاد کیست چربی و گوله شدن چربی ها زیر پوست می شود. تجمع خون و آب یا التهاب ناشی از ورود سلولهای جدید به ناحیه تزریق هم می تواند ظاهر گوله گوله در لابیاها ایجاد کند.

برای رفع این مشکل باید به پزشکتان مراجعه کنید. همچنین بعد از تزریق، به مدت یک هفته گن بپوشید. با تزریق چربی در دوز مناسب، در سطح گسترده تر و با سوزن ظریف یا کانولا نیز می توان جلوی گوله شدن چربی ها را گرفت.

سرنگهای-تزریق-چربی-به-واژن

نکروز چربی: سلولهای چربی در اثر زیاد بودن حجم تزریق، به خوبی خونرسانی نمی شوند و می میرند. برای جلوگیری از این مشکل باید حجم تزریق چربی استاندارد باشد.

احساس فشار در واژن: تزریق بیش از حد چربی باعث ایجاد احساس فشار به لابیاها می شود. با ساکشن چربی اضافی، پزشکان می توانند این مشکل را برطرف کنند.

جذب چربی: به طور طبیعی بخشی از چربی که تزریق شده جذب بافتها شده و حجم آنها در طول 3 ماه کمتر از روز تزریق می شود. اگر کمی بیشتر از حد عادی چربی تزریق شود یا 3 ماه بعد از تزریق اولیه یک جلسه ترمیمی داشته باشید، این مشکل رفع می شود.

عفونت: عدم رعایت مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن و استفاده از وسائل استریل نشده در پروسه تزریق چربی یا تصفیه آن منجر به عفونت خواهد شد. برای درمان عفونت باید آنتی بیوتیکهای تجویز شده را مصرف کنید.

آمبولی چربی: تزریق اشتباه چربی به رگهای خونی باعث انسداد عروق خونی شده و رنگ لابیاها به دلیل نکروز بافتها رفته رفته کبودتر می شود. برای درمان نکروز یا بافت مردگی باید به پزشکتان سریعتر مراجعه کنید.

عدم تقارن لابیاها: به دلیل عدم تزریق یکسان چربی در دو طرف، لابیاها نامتقارن می شوند. با یک جلسه تزریق ترمیمی یا تزریق چربی با حجم مساوی در همان جلسه اول می توان این عارضه را برطرف کرد.

برای جلوگیری از این عوارض توصیه می کنیم به بهترین کلینیک تزریق چربی به واژن در رشت مراجعه کنید.

 

بهترین دکتر تزریق چربی به لابیا در رشت

متخصصی که تزریق چربی به واژن را انجام می دهد باید ویژگی های زیر را داشته باشد تا بتوانید از مزایای تزریق چربی به واژن مثل زیبایی ظاهر لابیاماژورها و نتایج دلخواهتان بهره مند شوید:

  • دوره انجام این کار را با موفقیت گذرانده باشد
  • نمونه کارهای موفقی در آلبوم مطب ایشان ببینید
  • دارای تجربه و مهارت بالایی در این زمینه باشد
  • به تکنیکهای درست تصفیه کردن و تزریق چربی مسلط باشد تا ماندگاری تزریق چربی بیشتر شود.

بنابراین با مراجعه به چنین پزشکی نه چربی اضافی یا کم به لابیاهای شما تزریق می شود، نه نتیجه کار نامتقارن است. به علاوه برای اصلاح مشکلات تزریق دیگر نیازی به عمل ترمیم تزریق چربی ندارید.

توجه: البته کسانی که سرعت جذب چربی آنها در سه ماهه اول بعد از تزریق بالا باشد، برای ماندگاری نتایج، یک جلسه دیگر باید تزریق چربی را انجام دهند.

بهترین کلینیک تزریق چربی به واژن در رشت

مطب دکتر نفیسه مویدنیا یکی از بهترین کلینیکهای تزریق چربی به واژن در رشت و استان گیلان است. در این مرکز علاوه بر انجام تزریق چربی توسط یک پزشک مجرب و متخصص در زمینه تزریق چربی می توانید از مزایای زیر نیز بهره مند شوید:

  • خدمات مشاوره رایگان به صورت حضوری یا تلفنی
  • انجام آزمایش های لازم قبل از تزریق چربی برای بررسی عفونت ناحیه تناسلی و …
  • تزریق چربی بدون درد، عارضه و نیاز به بیهوشی
  • انجام تزریق در محیط کاملا استریل شده مطب
  • تزریق چربی به بیکینی بدون خطر عفونت به دلیل استریل بودن محیط و رعایت پروتکل های بهداشتی
  • ماندگاری طولانی تر تزریق چربی به دلیل تکنیکهای صحیح تزریق

 

رزومه دکتر نفیسه مویدنیا

  • متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی در رشت
  • دارای بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان، نازایی و زیبایی
  • عضو انجمن متخصصین جراحی زنان و زایمان آمریکا
  • طرف قرارداد بیمه و بیمارستانهای فامیلی، توتونکاران، گلسار، پارس، قائم و ولیعصر
  • عضو انجمن جراحی های کم تهاجمی ایران
  • سهام دار بیمارستان گیل

سوالات پرتکرار

در اینجا می توانید سوالات پرتکرار درباره تزریق چربی به واژن را که خانم های گیلانی از ما می پرسند، بخوانید:

هزینه تزریق چربی به واژن در رشت چقدر است؟

بستگی به مهارت پزشک، میزان افتادگی لابیاها و چربی مورد نیاز برای تزریق دارد. انجام این تزریق در مطب دکتر مویدنیا در سال 1403 حدود 12 میلیون است.

برای تزریق چربی به بیکینی در رشت به چه کسی می توانم مراجعه کنم؟

اگر به دنبال یک دکتر خانم برای تزریق چربی در بهترین کلینیک تزریق چربی رشت هستید، پیشنهاد می کنیم از خدمات دکتر نفیسه مویدنیا، جراح زیبایی زنان، در این زمینه بهره مند شوید.

مزایای تزریق چربی به واژن چیست؟

خانم های گیلانی که تزریق چربی به بیکینی را انجام می دهند، می توانند از مزایایی مثل سفت شدن ناحیه تناسلی، رفع عدم تقارن ناحیه تناسلی، افزایش اعتمادبنفس، بهبود میل جنسی و روشنتر شدن رنگ لابیاها برخوردار شوند.

علامت عفونت بعد از تزریق چربی چیست؟

اگر درگیر مشکلاتی مثل تب بالا یا درد و تورم شدید هستید یا ترشحات زخم شما زرد و بدبو شده، اینها نشانه عفونت هستند و باید به پزشکتان سریعتر مراجعه کنید.

5/5 - (1 امتیاز)
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

11 دیدگاه ها
  • دکتر نفیسه مویدنیا بهترین مرکز لیزر رشت و بهترین مرکز تزریق چربی رشت و بهترین مرکز تزریق ژل رشت و بهترین مرکز تزریق بوتاکس رشت را دارند و لیزر مونالیزا دارند و لیزر موهای زاید دارند و بهترین کلینیک زیبایی رشت را دارند یک فوق تخصص زنان و زیبایی عالی عالی هستند

  • بهترین مرکز و کلینیک تزریق چربی در رشت هستید بدون درد و بدون عارضه واسه صورتم و ناحیه واژنم رفتم شدیدا راضی بودم عاشقتونم خانوم دکتر عزیز.پیشنهاد میکنم به دکتر نفیسه مویدنیا مراجعه کنید چون متخصص زنان هستن و بورد تخصصی دارند

  • من‌ پیش خانم‌ دکتر مویدنیا واسه بیکینی و گونه تزریق چربی انجام دادم و واسه لب تزریق ژل و صورت رو بوتاکس زدم از همشون راضی هستم ?البته‌تزریق چربی رو میترسیدم و یه هفته خوابم‌نبرده بود چون هم میترسیدم هم خیلی دوست داشتم انجام بدم دل رو زدم به دریا انجام دادم?? در کل بهتون بگم اصلا درد نداره و دوره نقاهت‌نداره نتیجه اش عالی میشه ???مرسی از خانم‌دکتر مهربون و دوست داشتنی??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *