بهترین کلینیک تزریق چربی رشت

معرفی بهترین کلینیک تزریق چربی به واژن در رشت

جوانسازی واژن با روش های مختلفی همچون لابیاپلاستی یا تزریق ژل صورت می گیرد. تزریق چربی به واژن یکی از موثرترین روش های جوانسازی لابیا به شمار می رود. در ادامه با ما همراه باشید تا شما را با روند انجام این کار در بهترین کلینیک تزریق چربی رشت آشنا سازیم …

واژن یکی از حساس ترین اندام های بدن است که در گذر زمان و با افزایش سن تغییرات زیادی کرده و دچار افتادگی و پیری می شود. این اتفاق در همه زنان با افزایش سن، یائسگی و پس از زایمان امری طبیعی و غیر قابل اجتناب است. بنابراین اگر شما نیز دچار این مشکل شده اید می توانید در بهترین کلینیک تزریق چربی در رشت برای کاهش و از بین بردن چین و چروک واژن اقدام کنید.

دکتر خانم برای تزریق چربی در بهترین کلینیک تزریق چربی رشت

جوانسازی واژن با استفاده از تزریق چربی روشی طبیعی و پرطرفدار است که توسط بهترین متخصصان زن انجام می شود. چربی مورد نیاز برای جوانسازی از بدن خود شخص گرفته شده و سپس به قسمت مورد نظر تزریق می گردد. همین امر منجر به تفاوت و برتری این روش نسبت به روش تزریق ژل شده است.

در بهترین کلینیک تزریق چربی رشت ابتدا ناحیه مورد نظر برای برداشت چربی، ضدعفونی شده و سپس با استفاده از سوزن های بسیار نازکی، چربی را با فشار کم خارج می کنند. این چربی پس از شستشو با سرم های مخصوص با سرنگ های خاصی به محل مورد نظر تزریق می شود.


بهترین دکتر تزریق چربی به لابیا در رشت

تزریق چربی به واژن تنها جنبه زیبایی ندارد، بلکه با این روش می توان برخی از بیماری های ناحیه تناسلی را نیز رفع کرد.  بنابراین شما می توانید در بهترین کلینیک تزریق چربی رشت و به دست دکتر متخصص این عمل را انجام دهید و شاهد نتایج زیر باشید:

  • بهبود آتروفی واژن
  • تنگ شدن واژن
  • بهبود شکل ظاهری لابیاماژور
  • سفت شدن ناحیه تناسلی
  • درمان خشکی واژن
  • درمان عدم تقارن ناحیه تناسلی

بهترین کلینیک تزریق چربی به واژن در رشت

تزریق چربی به واژن یک روش درمان غیر تهاجمی بدون نیاز به بیهوشی و خونریزی پس از عمل است. بنابراین اگر جزو افرادی هستید که پس از زایمان طبیعی دچار تغییر ظاهری واژن شده اید، در اثر افزایش سن گرفتار افتادگی و چین و چروک لابیا شده اید یا دارای ناحیه تناسلی غیر متقارن هستید و به دلیل حساسیت نمی توانید از ژل های مصنوعی استفاده کنید، بهتر است به بهترین کلینیک تزریق چربی رشت مراجعه کنید.

در این مرکز می توانید با تزریق چربی به واژن توسط بهترین متخصص زیبایی و انجام آزمایش های لازم قبل از عمل، به بهترین شکل ممکن مشکل خود را مرتفع سازید.

مشاوره قبل از تزریق چربی در بهترین کلینیک تزریق چربی رشت

  • آزمایش های لازم برای بررسی عفونت ناحیه تناسلی و دهانه رحم
  • عدم استفاده از داروهای رقیق کننده خون قبل از عمل تزریق چربی
  • عدم استفاده از سیگار و مشروبات الکلی از دو هفته قبل از عمل
  • بررسی داروهایی که مصرف می کنید و عدم استفاده از آنها در صورت لزوم
  • آگاه کردن پزشک خود از لیست داروهایی که به آنها حساسیت دارید

مراقبت های قبل و بعد از تزریق ژل به ناحیه تناسلی


عوارض تزریق چربی به واژن

هرچند تزریق چربی به واژن یک روش درمان طبیعی و مطمئن محسوب می شود ولی در برخی از شرایط ممکن است عوارضی در پی داشته باشد. از جمله این عوارض می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تقارن در تزریق چربی
  • ورم و کبودی محل تزریق
  • حساسیت به مواد بی حسی
  • آسیب به لایه های پوست
  • لخته شدن خون در زیر پوست
  • تغییر رنگ پوست
  • آمبولی

احتمال بروز چنین عوارضی در کلینیک دکتر مویدنیا بسیار نادر است. انجام این عمل توسط پزشک متخصص و باتجربه و ارائه توصیه های ناب قبل و بعد از تزریق چربی امکان بروز این عوارض را به صفر رسانده است.

هزینه تزریق چربی به واژن

خانم های متقاضی تزریق چربی به لابیا باید قبل از عمل مورد معاینه قرار گیرند. از آنجا که هزینه انجام این عمل به عوامل زیادی بستگی دارد، مشخص نمودن هزینه تزریق چربی قبل از بررسی های لازم غیر ممکن است. بنابراین بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه به بهترین کلینیک تزریق چربی رشت مراجعه کرده و با یک متخصص و جراح زنان مشورت کنید.همچینین می توانید از خدمات مشاوره رایگان به صورت حضوری یا تلفنی بهره مند شوید.

مطالب مرتبط
11 پاسخ
  1. دکتر نفیسه مویدنیا بهترین مرکز لیزر رشت و بهترین مرکز تزریق چربی رشت و بهترین مرکز تزریق ژل رشت و بهترین مرکز تزریق بوتاکس رشت را دارند و لیزر مونالیزا دارند و لیزر موهای زاید دارند و بهترین کلینیک زیبایی رشت را دارند یک فوق تخصص زنان و زیبایی عالی عالی هستند

  2. بهترین مرکز و کلینیک تزریق چربی در رشت هستید بدون درد و بدون عارضه واسه صورتم و ناحیه واژنم رفتم شدیدا راضی بودم عاشقتونم خانوم دکتر عزیز.پیشنهاد میکنم به دکتر نفیسه مویدنیا مراجعه کنید چون متخصص زنان هستن و بورد تخصصی دارند

  3. من‌ پیش خانم‌ دکتر مویدنیا واسه بیکینی و گونه تزریق چربی انجام دادم و واسه لب تزریق ژل و صورت رو بوتاکس زدم از همشون راضی هستم ?البته‌تزریق چربی رو میترسیدم و یه هفته خوابم‌نبرده بود چون هم میترسیدم هم خیلی دوست داشتم انجام بدم دل رو زدم به دریا انجام دادم?? در کل بهتون بگم اصلا درد نداره و دوره نقاهت‌نداره نتیجه اش عالی میشه ???مرسی از خانم‌دکتر مهربون و دوست داشتنی??

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *