لابیاپلاستی با لیزر و بدون جراحی در رشت

لابیاپلاستی-با-لیزر-در-رشت

عمل لابیاپلاستی با لیزر یک جراحی پلاستیک برای بهبود زیبایی و عملکرد لبه های کوچک و داخلی واژن است که در اطراف مدخل ورودی واژن قرار گرفته اند. در این مقاله دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان، به مزایا، مراقبتها و لزوم این عمل زیبایی پرداخته اند. پس تا پایان این مطلب کوتاه همراه ما باشید.

لابیاپلاستی بدون درد با لیزر در رشت

لابیاپلاستی در رشت یک عمل زیبایی است که برای تغییر در لابیاهای مینور خیلی بزرگ، چروکیده، تیره یا نامتقارن انجام می شود. لیزر بهترین روش انجام لابیاپلاستی برای برش بخشهای اضافی لابیاهاست که در مطب و به صورت سرپایی می توانید آنرا انجام دهید.

لابیاپلاستی با لیزر در مطب دکتر نفیسه مویدنیا طی چند مرحله تزریق بیحسی موضعی انجام می شود. به همین دلیل این جراحی بدون درد است. البته بعد از عمل معمولا خانم ها احساس درد قابل تحملی دارند. در ویدئوی زیر می توانید از زبان جراح با بهترین روشهای کنترل درد بعد از لابیاپلاستی آشنا شوید:

مزایای انجام لابیاپلاستی با لیزر

اگر هنوز شک دارید که لابیاپلاستی کنید یا نه، دانستن مزایای این جراحی به شما کمک می کند راحتتر تصمیم خود را بگیرید. پس این بخش را به دقت ببینید:

مزایای-لابیاپلاستی-با-لیزر

کسانی از این مزایا برخوردار می شوند که به بهترین جراح لابیاپلاستی در رشت مراجعه کرده باشند. چون ایشان با تسلطی که در این جراحی دارند، نتیجه کارشان متقارن شده و لابیاها به اندازه مورد نیاز برداشته می شوند. برای همین نیازی به عمل ترمیمی بعد از جراحی اولیه پیدا نمی کنید و از نتایج راضی هستید.

دلایل انجام لابیا پلاستی با لیزر

بانوان و دختران عزیز رشتی، گیلانی یا دیگر استانهای همجوار، به دلایل زیر برای انجام لابیاپلاستی به دکتر مویدنیا مراجعه می کنند:

  • عفونت مکرر
  • بوی بد واژن
  • احساس ناراحتی موقع دوچرخه سواری یا پوشیدن مایو، ساپورت، شلوار جین چسبان، …
  • درد و سوزش واژن بخاطر اصطکاک لابیاهای بزرگ با لباس زیر
  • نارضایتی از ظاهر واژن که گاهی افسردگی شخص به خصوص دختران جوان را به دنبال دارد.
  • مشکلات موقع نزدیکی مثل دردهای مقاربتی یا کاهش اعتماد بنفس و فرار از رابطه جنسی

اگر شما هم این مشکلات را دارید، با انجام عمل لابیاپلاستی با لیزر در رشت می توانید یک شبه از شر آنها خلاص شوید.

مراقبت های بعد از لابیاپلاستی با لیزر

برای گرفتن بهترین نتیجه از عمل خود، رعایت برخی نکات بعد از عمل ضروری هستند. مهمترین مواردی که دکتر مویدنیا درباره مراقبتهای بعد از لابیاپلاستی در رشت به بیماران خود توصیه می کنند در ویدئوی زیر برایتان تهیه کرده ایم:

آیا دختران هم میتوانند عمل لابیاپلاستی انجام دهند؟

دختران مجرد هم می توانند این جراحی را بدون هیچ مشکلی انجام دهند. چون این عمل روی واژن انجام می شود و به بکارت آنها که داخل واژن قرار گرفته صدمه ای نمی زند. این عمل برای دخترانی مناسب است که شرایط زیر را دارند:

  • بالای 18 سال هستند
  • لابیاهای خیلی بزرگ و چروکی دارند
  • لابیاهای نامتقارن یا نامساوی دارند
  • از فرم واژن خود ناراضی هستند
  • می ترسند همسرشان در آینده از ظاهر واژن آنها خوشش نیاید و مشکلی برای ازدواج شان ایجاد کند.

در ضمن، این عمل باعث نمی شود در آینده برای رابطه جنسی یا زایمان طبیعی تان مشکلی پیدا کنید. اگر جراحتان زبردست باشد، جراحی لابیاها آنقدر تمیز است که به جز برای جرح زنان برای شخص دیگری مشخص نیست که در این ناحیه جراحی انجام داده اید.

رضایت بیماران قبلی دکتر نفیسه مویدنیا

کیفیت نتایج عملهای لابیاپلاستی با لیزر در رشت توسط دکتر نفیسه مویدنا را می توانید از زبان مراجعین ایشان بشنوید:

رزومه دکتر نفیسه مویدنیا

  • متخصص زنان و زایمان در رشت
  • دارای بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان، نازایی و زیبایی
  • دارای سابقه بیش از 10000 عمل جراحی درمانی و زیبایی موفق
  • عضو انجمن جراحی های کم تهاجمی ایران
  • عضو انجمن متخصصین جراحی زنان و زایمان آمریکا
  • سهام‌دار بیمارستان گیل گلسار
  • طرف قرارداد با بیمه
  • طرف قرارداد با بهترین بیمارستان های خصوصی و دولتی رشت

سوالات متداول

قبل از لابیاپلاستی با لیزر چه باید کرد؟

باید اول معاینه شوید تا وضعیت لابیاها مشخص شود. در صورتی که نیاز به جراحی داشته باشید، باید حداقل از چند روز قبل از عمل مصرف دخانیات و الکل را کنار بگذارید. ناحیه جراحی را از روز قبل شیو کنید و نیازی نیست برای این جراحی ناشتا باشید.

آیا لابیاپلاستی با لیزر بازگشت دارد؟

قطعا خیر. نتایج لابیاپلاستی با هر روشی که باشد، دائمی و برگشت ناپذیر است. تنها کسانی که زیر 18 سال دارند و این عمل را انجام می دهند، نتایج برگشت پذیر هستند که آن هم به دلیل ادامه رشد سریع لابیاها در دوران بلوغ است. به همین دلیل این جراحی زیبایی را برای دختران زیر 18 سال انجام نمی دهیم!

لابیاپلاستی با لیزر باعث کاهش میل جنسی می شود؟

لابیاپلاستی به هیچ عنوان باعث کاهش میل جنسی نمی شود. چون ظاهر واژن بهبود پیدا کرده و از آن خجالت نمی کشید. برای همین تمایل بیشتری به نزدیکی دارید. از طرفی، لابیاها کوچکتر شده و موقع دخول شما و پارتنرتان را اذیت نمی کند.

5/5 - (5 امتیاز)
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *