لابیاپلاستی در رشت و مزیت های آن


عمل لابیاپلاستی از محبوب‌ترین جراحی های زیبایی واژن است که با تغییراتی که در شکل ظاهری اندام تناسلی ایجاد می‌کند، باعث افزایش اعتماد بنفس زنان و بهبود رابطه جنسی آنها می شود.
اگر قصد دارید این جراحی را در رشت انجام دهید، توصیه می کنیم حتما مزایای این عمل را از زبان دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان و زیبایی بخوانید. در این مقاله می‌توانید پاسخ برخی از پرسش‌هایتان را پیدا کنید.

دلایل انجام لابیاپلاستی در گیلان

عمل لابیاپلاستی با هدف کوچک کردن سایز لابیاهای مینور و متقارن کردن آنها در دو طرف مدخل واژن انجام می شود. شاید فکر کنید این یک عمل صرفا جنبه زیبایی دارد، ولی در ویدیوی زیر از زبان مراجعین درباره مشکلاتی که خیلی بیشتر از ظاهر واژن هستند، می شنوید:

 

پس ممکن است شما هم کاندید لابیاپلاستی باشید!

10 مزایا و فواید لابیاپلاستی در رشت

در اینجا می توانید متوجه شوید که عمل لابیاپلاستی با لیزر در رشت چه مزایایی دارد و علت آنها چیست:

1- راحتتر از روش جراحی با تیغ 

لابیاپلاستی با لیزر

لابیاپلاستی با جراحی

عوارض و درد کمتری دارد

شدت درد و عوارض بیشتر است

در مطب انجام می شود

نیاز به اتاق عمل دارد

خونریزی کم

خونریزی زیاد

احتمال عفونت کمتر است

احتمال عفونت بیشتر است

نیاز به بخیه های کمتر

نیاز به بخیه های متعدد

دوره نقاهت کوتاهتر

دوره نقاهت بلندتر

2- امکان زایمان طبیعی بعد از لابیاپلاستی

 اگر لابیاپلاستی کرده اید، شما هم می توانید در صورتی که با مشکلات بارداری مواجه نباشید، زایمان طبیعی یا واژینال را در هر نوع بیمارستانی در رشت انجام دهید.

3- بدون صدمه به بکارت

دختران هم می توانند این عمل را انجام دهند. چون این جراحی روی قسمتهای بیرونی واژن انجام می شود و باعث پارگی پرده بکارت نمی شود.

4- بدون نیاز به رضایت ولی

دختران نوجوان بعد از 18 سالگی می توانند در رشت عمل لابیاپلاستی را با لیزر انجام دهند. چون این خانم ها به سن قانونی رسیده اند، برای همین به رضایت ولی یا قیم جهت انجام این جراحی هیچ نیازی ندارند.

5- یک جراحی بدون درد

این جراحی در مطب دکتر مویدنیا با تزریق بیحسی موضعی به لابیاها طی چندین مرحله در طول عمل انجام می شود. بنابراین هیچ دردی احساس نمی کنید. بعد از جراحی هم درد شما در حدی است که با مصرف داروهای مسکن و کمپرس یخ تسکین پیدا می کند.

6- عوارض کمتر

به دلیل برش لابیاها با لیزر، زخم ها سریعتر بهبود پیدا می کنند. به همین دلیل خطر عفونت بعد از عمل لابیاپلاستی کمتر می شود. همچنین درد و خونریزی بعد از لابیاپلاستی کمتر است و به خاطر کم بودن تعداد بخیه ها، احتمال ایجاد اسکار و ماندن جای بخیه بعد از عمل کاهش می یابد.

7- ماندگاری نتایج عمل

نتیجه عمل لابیاپلاستی دائمی است و حتی کشش های زایمان طبیعی روی لابیاها نمی تواند باعث تغییر نتایج و بزرگ شدن لابیاها شود. برای اطلاعات بیشتر حتما ویدئوی زیر را ببینید:

 

8- کمتر بودن هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر

اگر عمل لابیاپلاستی با لیزر در رشت را انجام می دهید، چون عمل در مطب انجام می شود دیگر قرار نیست هزینه اتاق عمل، بیهوشی، پرسنل و غیره را بپردازید. در نتیجه هزینه عمل لابیاپلاستی در رشت برای شما کمتر می شود.

9- برشهای ظریفتر

پرتوهای متمرکز لیزر بدون صدمه زدن به بافتهای مجاور، به راحتی نواحی علامت زده شده روی لابیاها را برش می زنند. برشهایی که لیزر ایجاد می کند خیلی تمیزتر و ظریفتر از برش با تیغ جراحی هستند.

10- افزایش حس و میل جنسی

از 4 تا 6 هفته بعد از عمل می توانید رابطه جنسی تان را شروع کنید. بعد از عمل، تمام مراجعین ما اعلام کرده اند که چون ظاهر وازنشان خوب شده، تمایل بیشتری به نزدیکی دارند.

از طرفی پیچش و کشش لابیاها موقع دخول از بین رفته و چون احساس درد ندارند، ارگاسم و حس جنسی آنها بعد از عمل بیشتر شده است.

رضایت بیماران قبلی دکتر نفیسه مویدنیا

نظرات عزیزانی که در رشت عمل زیبایی واژن خود را توسط دکتر مویدنیا، جراح لابیاپلاستی، انجام داده اند را می توانید اینجا ببینید:

رضایت-بیماران-عمل-زیبایی-واژن

رضایت-بیماران-قبلی-عمل-زیبایی-واژن

رزومه دکتر نفیسه مویدنیا

  • متخصص زنان و زایمان در رشت
  • دارای بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان، نازایی و زیبایی
  • دارای سابقه بیش از 10000 عمل جراحی درمانی و زیبایی موفق
  • عضو انجمن جراحی های کم تهاجمی ایران
  • عضو انجمن متخصصین جراحی زنان و زایمان آمریکا
  • سهام‌دار بیمارستان گیل گلسار
  • طرف قرارداد با بیمه
  • طرف قرارداد با بهترین بیمارستان های خصوصی و دولتی

سوالات متداول

آیا شرایط مناسبی برای عمل زیبایی لابیاپلاستی دارید؟

اگر بالای 18 سال دارید و هایپرتروفی لابیاها (بزرگی شدید) باعث درد و ناراحتی واژنتان شده، کاندید این جراحی هستید. البته اگر دیابت، تیروئید، تنبلی تخمدان یا اختلالات قاعدگی دارید، باید حتما در این مورد با جراح لابیاپلاستی خود صحبت کنید.

مراقبت‌های بعد از عمل لابیاپلاستی شامل چه مواردی است؟

  • استراحت تا حد ممکن
  • زیاد ننشستن و نایستادن به مدت طولانی بعد از عمل
  • تمیز و خشک نگه داشتن لابیاها
  • اجتناب از پوشیدن لباس زیر تنگ یا دیگر لباسهای چسبان
  • پوشیدن لباس زیر تمیز، نخی و گشاد
  • نداشتن رابطه جنسی و پرهیز از ورزشها و کارهای سنگین برای حدود 6 هفته

چرا هزینه بیشتر برای مراجعه به بهترین جراح لابیاپلاستی رشت منطقی است؟

چون رضایت از نتیجه عمل لبیاپلاستی و خودداری از عوارضی مثل از دست دادن حس جنسی، باز شدن بخیه ها، عفونت و خونریزی بعد از عمل و ماندن جای زخم بستگی به مهارت جراحتان دارد. اگر از نتیجه عمل راضی نباشید یا بعد از عمل هنوز لابیاها بزرگ یا نامساوی باشند، مجبورید عمل ترمیمی انجام دهید. پس سعی کنید بهترین جراح لابیاپلاستی رشت را پیدا کنید و جراحی تان را به ایشان بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

4 دیدگاه ها
  • سلام به خانم دکتر مویدنیا عزیز و مهربان. روند بارداری و زایمان طبیعی من با حوصله و پشتکار و دانش بالای شما خیلی خوب پیش رفت .میخواستم اینجا هم از شما مجدد تشکر کنم که تو بیمارستان ساعت های آخر قبل زایمان خیلی پیشم موندید و زمان گذاشتین تا من آماده زایمان بشم و این از استرس من کم میکرد .مرسی از اینهمه دلسوزی و همراهی شما.همیشه موفق و سربلند باشی

  • خانم دكتر مویدنیا يه فرشتس روى زمين هر چى از محبتشون ومسئوليت پذيريشون وجدان كاريشون بگم كم گفتم واقعا تو اين روزا كه خيلى از دكترا فقط پول براشون مهمه و سه تا سه تا ويزيت ميكنن داشتن خانم دكتر مهربونى مثل خانم دكتر مویدنیا كه حتى وقت ميزارن و به سوالات سايت جواب ميدن يه نعمته،جا داره از منشى هاى خوبشون بابت برخورد فوق العادشون تشكر كنم يه دنيا ممنون

  • بهترین دکتر زیبابی هستید واسه لابیاپلاستی مراجعه کردم مطب دکتر نفیسه مویدنیا عالی بود بعد برای زاویه سازی صورتم اومدم با تزریق ژل به لب و تزریق چربی به گونه و تزریق بوتاکس انجام دادید قیافم رو واقعا زیبا کردید و اعتماد به نفسم خیلی بالا رفت.بهترین دکتر زیبایی رشت هستید بهترین تجهیزات امریکایی و اروپایی رو درکلینیک زیبایی رشت دارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *