انواع جراحی های زیبایی واژن در رشت

انواع-جراحی-های-زیبایی-واژن-در-رشت

آیا از ظاهر واژن تان ناراحت هستید و آرزو می کنید ای کاش شکل دیگری بود؟ از روابط صمیمانه با همسرتان آنقدر که می خواهید لذت نمی برید یا هیچ حسی موقع نزدیکی ندارید؟ یکی از روشهای رفع اینگونه مشکلات عمل های زیبایی واژن هستند.
در این مقاله همراه ما باشید، تا دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان و زیبایی، شما را با رایجترین انواع جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی در زنان آشنا کنند.

جراحی زیبایی واژن چیست؟

جراحی های زیبایی واژن به تکنیک های جراحی گفته می شود که به بهبود فرم، ظاهر و عملکرد بخشهای داخلی و خارجی واژن کمک می کنند. برای انجام این جراحی ها باید به جراح و متخصص زنان که در زمینه جراحی زیبایی زنان فعال است، مراجعه کنید.

عمل های زیبایی واژن همگی سرپایی و سبک هستند و با تزریق بیحسی موضعی انجام می شوند. اکثر این جراحی ها در محیط استریل شده مطب قابل انجام هستند. البته جراحی واژینوپلاستی (عمل تنگ کردن واژن) و جراحی لابیاپلاستی (عمل لابیاها) باید در اتاق عمل انجام شوند.

دلایل انجام جراحی زیبایی زنان

معمولا بانوان گیلانی که در رشت برای انجام عمل های زیبایی واژن به دکتر نفیسه مویدنیا مراجعه می کنند، به یک یا چند دلیل زیر تن به انجام این نوع جراحی ها می دهند:

  • احساس گشادی بیش از حد در داخل واژن
  • نرسیدن به ارگاسم به دلیل اختلالات ساختاری و عملکردی واژن
  • عفونت مکرر واژن
  • احساس درد و ناراحتی موقع فعالیتهای روزانه به دلیل بزرگی لابیاها
  • چروک و افتادگی لابیاماژورها
  • نارضایتی از ظاهر اندام تناسلی
  • بزرگی بیش از حد هود کلیتوریس
  • ناراحتی، ترس یا افسردگی به خاطر زشت انگاری بدن خود، راضی نبودن همسر آنها، مقایسه بدن خود با دیگران یا مدلهای تبلیغاتی، …

مزایای انجام جراحی های زیبایی واژن

بانوان گیلانی برای برخورداری از مزایای زیر انواع عمل های زیبایی واژن را انجام می دهند:

  • بهبود عملکرد واژن
  • افزایش ارگاسم
  • افزایش اعتماد بنفس حین نزدیکی
  • تغییر و بهبود ظاهر واژن
  • جوانسازی و ترمیم واژن
  • بدون درد و عارضه بودن عملها
  • گرفتن نتایج فوری و دلخواه

بهترین کار این است که قبل از انجام عملهای زیبایی با بهترین جراح لابیاپلاستی در رشت در این زمینه مشورت کنید تا مشخص شود آیا واقعا به این عملها نیاز دارید یا نه.

رایجترین روش جراحی زیبایی واژن در زنان رشت

عملهای زیبایی واژن در رشت به دو روش غیرجراحی و جراحی تقسیم می شوند. در بین روشهای جراحی، عملهای زیر در رشت خیلی پرطرفدار هستند:

1- عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی

لابیاپلاستی محبوب ترین جراحی زیبایی واژن در بین بانوان رشتی است. این جراحی برای کوچک کردن سایز لابیامینورهای خیلی بزرگ، آویزان و تیره یا لابیاهای نامساوی در دو طرف واژن انجام می شود.

عمل زیبایی واژن با لیزر، تیغ جراحی یا آر اف سرجری انجام می شود که در بین این روشها، عمل لابیاپلاستی با لیزر بسیار پرطرفدارتر است.

2- عمل هودکتومی

عمل هودکتومی یا هود ریداکشن (Clitoral Hood Reduction) نوعی جراحی زیبایی واژن است که برای کوچک کردن اندازه کلاهک روی کلیتوریس یا کنار زدن آن از روی کلیتوریس انجام می شود.

این جراحی ارگاسم زنان را بهبود می دهد. معمولا جراحان لابیاپلاستی این عمل را همزمان با عمل لابیاپلاستی با لیزر انجام می دهند. علت این مسئله را در ویدیوی زیر از دکتر مویدنیا می شنویم:

 

3- جراحی تنگ کردن واژن

جراحی تنگ کردن واژن (واژینوپلاستی) در رشت یکی از انواع عمل های زیبایی واژن است که خانمها آن را برای سفت و تنگ کردن کانال واژن یا ترمیم واژن بعد از زایمان طبیعی انجام می دهند. در این جراحی، پوست اضافی لایه مخاطی کانال واژن با لیزر یا تیغ جراحی برداشته می شود.

4- تزریق چربی به واژن

تزریق چربی به واژن در رشت برای زنانی انجام می شود که لابیاهای آنها به دلیل مشکلات هورمونی یا متابولیکی، رژیم سنگین یا افزایش سن، حجم زیادی از چربی خود را از دست داده و چروکیده شده است. در جدول زیر می توانید تفاوت آن را با تزریق ژل به واژن در رشت ببینید:

تزریق ژل به واژن

تزریق چربی به واژن

تزریق ژل هیالورونیک اسید

تزریق چربی ساکشن شده از خود شخص

زمان تزریق کوتاهتر

زمان تزریق طولانی تر

هزینه کمتر

هزینه بیشتر

ماندگاری کوتاه

ماندگاری طولانی (بیش از دو سال)

رضایت از جراحی های زیبایی واژن دکتر نفیسه مویدنیا

می توانید نظرات کسانی را که جراحی های زیبایی واژن را توسط دکتر نفیسه مویدنیا انجام داده اند، در اینجا ببینید:

رضایت-بیمار-از-جراحی-زیبایی-واژن

رزومه دکتر نفیسه مویدنیا

  • متخصص زنان و زایمان در رشت
  • دارای بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان، نازایی و زیبایی
  • دارای سابقه بیش از 10000 عمل جراحی درمانی و زیبایی موفق
  • عضو انجمن متخصصین جراحی زنان و زایمان آمریکا
  • عضو انجمن جراحی های کم تهاجمی ایران
  • طرف قرارداد با بیمه و بهترین بیمارستان های خصوصی و دولتی رشت

سوالات متداول

من ساکن رشت نیستم، آیا می توانم عمل لابیاپلاستی را در رشت انجام دهم؟

بله. حتی از استانهای همجوار هم برای عمل لابیاپلاستی به دکتر مویدنیا مراجعه می کنند. می توانید بعد از عمل یک شب در رشت بمانید تا فردای جراحی زخم تان معاینه شود. بعد می توانید با هر وسیله ای به شهرتان برگردید.

چه خانم هایی کاندید جراحی زیبایی واژن هستند؟

کسانی که به خاطر ظاهر واژن شان ناراحت یا حتی افسرده شده اند یا با پارتنر خود به مشکل خورده اند؛ کسانی که دچار گشادی واژن یا چروک زیاد لابیاهای ماژور هستند یا زنان و دخترانی که از هایپرتروفی لابیامینورها رنج می برند.

چه چیزهایی باعث تغییر شکل واژن می شوند؟

معمولا فرم یا عملکرد واژن با افزایش سن، چاقی یا لاغری مفرط، بارداری، زایمان، یائسگی، اختلالات هورمونی یا تغییرات هورمونی در بلوغ دستخوش تغییرات ناپسندی می شود.

5/5 - (2 امتیاز)
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

2 دیدگاه ها
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *