سفید-کردن-واژن-با-روش-های-خانگی

آیا با روش های خانگی واژن تیره، سفید می شود؟

باید به شما بگویم که خیلی از روش های خانگی رفع تیرگی واژن تأیید شده نیستند و بسیاری از آنها ممکن است به جای کمک کردن به تیرگی واژن، مشکلات بیشتری ایجاد کنند. برخی از این روش‌ها شامل استفاده از صابون‌های قوی، عصاره لیمو، سایر ترکیبات خانگی و پاک کردن واژن با سیب‌زمینی و سفیده تخم مرغ است.
استفاده از صابون‌های قوی می‌تواند باعث تحریک واژن شود و نسبت به تیرگی واژنتان چشم‌گیرانه عمل نکند. همچنین، استفاده از ترکیبات خانگی ناشی از حساسیت‌های پوستی و حتی باعث بروز عفونت و تشدید علائم موجود شود. در نتیجه، بهتر است از راهکارهای بهداشتی تایید شده و یا مشاوره با پزشک خود استفاده کنید، برای اینکه بتوانید تیرگی واژنتان را به طور ایمن و موثر برطرف کنید.

دلیل سفید کردن واژن چیست؟

جدای از مقوله جنسی و زناشویی، خود بانوان علاقه زیادی به حفظ زیبایی و تناسب اندام های مختلف خود، از جمله ناحیه واژینال دارند، سفید کردن واژن یکی از این موارد است که زنان همواره به آن اهمیت می دهند. سفیدی ناحیه واژینال، سبب زیباتر به نظر رسیدن این ناحیه و در نتیجه رابطه و زندگی زناشویی موفق و بهتر، در بین زوجین خواهد بود.

سفید-کردن-واژن-با-روش-های-خانگی

دلایلی که موجب تیرگی واژن میشوند؟

  • ژنتیک و رنگ طبیعی پوست
  • تغییرات هورمونی
  • کمبود ویتامین در بدن
  • پوشیدن لباس های تنگ و چسبان
  • عدم تهویه ی مناسب در ناحیه واژینال
  • مرطوب بودن یکسره واژن
  • تعریق بیش از حد
  • رابطه زناشویی بیش از حد
  • اختلالات کبدی
  • کم کاری یا پرکاری تیروئید
  • استفاده از تیغ و ژیلت جهت شیو موهای زائد
  • عدم رعایت بهداشت
  • افزایش و کاهش مکرر وزن

و … از جمله عواملی است که سبب تیرگی واژن خواهد شد.

سفید کردن واژن با روش های خانگی موثر است؟

روش های خانگی رفع تیرگی واژن بسیاری وجود دارند که در سفیدی واژن موثر هستند. از جمله سفید کردن واژن با کرم های موضعی شیمیایی و طبیعی، استفاده از داروهای گیاهی، استفاده از گیاه آلوورا برای رفع تیرگی، استفاده از ماسک ماست در ناحیه واژینال، استفاده از روغن شتر مرغ، استفاده از ماسک سفیده تخم مرغ، استفاده از مخلوط چوب صندل و پوست پرتقال، استفاده از شیرخام به صورت موضعی، استفاده از ماسک سیب زمینی، استفاده از آبلیمو، استفاده از ماسک های خانگی مانند خیار و …. جز روش های خانگی جهت رفع تیرگی در واژن هستند. در درمان تیرگی واژن با روش های خانگی معمولاً باید حوصله و صبر فراوانی به خرج دهید، زیرا اینگونه از درمان‌ها وقت زیادی می خواهند و میزان اثربخشی آن ها نیز در افراد متفاوت خواهد بود تا این حد که ممکن است بعضی از افراد حتی بعد از چندین ماه استفاده از این روش ها، به نتیجه دلخواه خود نرسد!

افتادگی مثانه در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان در رشت، بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی با لیزر و بدون کمترین عارضه ای  انجام می شود. برای مشاوره و نوبت با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

درمان تیرگی واژن با لیزر، درمانی موفق!

لیزر ناحیه تناسلی، یکی از روش های مطمئن و موفق برای سفید کردن ناحیه واژن است. در این روش بخش های تیره واژن را می زدایند و پوستی با طراوت و تازه در بدن فرد پدید خواهد آمد. مزیت لیزر کردن واژن و سفید کردن پوست آن با لیزر، اثربخشی دائمی آن است. زیرا در این روش، تمامی بافت های تیره در ناحیه واژینال از بین خواهد رفت و بافت جدید، جایگزین خواهد شد.

حرف آخر

اگر به دنبال یک روش موثر و دائمی هستید که برای همیشه از شر تیرگی های ناحیه واژینال خلاص شوید، بهتر است که رو به درمان های قوی مانند استفاده از لیزر بیاورید، تا تاثیری همیشگی را مشاهده نمایید. استفاده از درمان های خانگی به شدت وقت گیر بوده و در نهایت نیز اثربخشی مانند لیزر را نخواهند داشت.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *