دستگاه-لیزر-موهای-زائد-دایود

دستگاه لیزر دایود مناسب ترین لیزر برای ایرانی ها!

در گذشته اصلاح موهای بدن به صورت مداوم، دغدغه بسیاری از انسان‌ها بوده اما با پیشرفت علم دیگر امروزه با ساخت دستگاه هایی مانند دستگاه لیزر دایود و یا لیزر الکساندرایت، حذف موهای زائد به راحتی میسر گشته و می توان برای کم کردن آنها و یا از بین بردن موها از آنها استفاده نمود. در میان دستگاه های فراوانی که برای حذف موهای زائد قرار دارد، محبوب ترین و کم عارضه ترین آنها را میتوان دستگاه لیزر دایود دانست‌‌. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این لیزر با ما همراه باشد.

حذف موهای زائد با دستگاه لیزر دایود

دستگاه لیزر دایود را میتوان مناسب ترین دستگاه لیزر برای پوست ایرانی ها جهت حذف موهای زائدشان دانست، دلیل آن این است که پوست انسان را به طور طبیعی می‌توان بر اساس رنگ به پنج دسته تقسیم نمود؛ که پوست ایرانی ها تقریباً در گروه تیپ ۳ و ۴ قرار می گیرد. طبق تحقیقاتی که انجام شده با توجه به میزان ملانین موجود در پوست در تیپ ۳ و ۴، مناسب ترین دستگاه لیزر برای حذف موهای زائد در این نوع پوست ها، دستگاه لیزر دایود می‌باشد. لیزر دایود با طول موج ۸۰۰ تا ۸۱۰ نانومتر، نفوذ بسیار بالایی در پوست دارد و در نتیجه کمتر جذب رنگدانه های لایه اپیدرم در پوست افرادی که رنگ تیره تری دارد، می شود و مستقیماً ریشه مو را از بین خواهد برد. دستگاه دایود لیزر آیس، برای موهای زائد دارای fda سازمان غذا و دارو آمریکا می باشد و دارای ویژگی های زیر است:

  1. در هنگام لیزر موهای زائد درد ندارد و حس خنکی وجود دارد.
  2. جواب دهی دهی تضمینی در ۶ الی ۸ جلسه دارد.
  3. برگشت مو وجود ندارد.
  4. سوختگی و التهاب و تیرگی بعد از لیزر وجود ندارد.
  5. امکان انتقال بیماری های پوستی وجود ندارد.

دستگاه-لیزر-موهای-زائد-دایود

آیا لیزر موهای زائد با دستگاه دایود مضر است؟

دستگاه دایود برای حذف موهای زائد از تکنولوژی نور قرمز رنگی که در محدوده مرئی تولید کرده است، استفاده می کند. این نور را می توان یکی از موثرترین نورها برای از بین بردن سلول‌های مو احتساب کرد. نحوه شیوه کار دستگاه های زائد دایود به این صورت است که این دستگاه، نور لیزر را در کسری از ثانیه پالس می کند و شعاع نور به ریشه مو تابانده می‌شود و با تبدیل انرژی نورانی به انرژی گرمایی، در محل برخورد جذب رنگ دانه ها در ریشه مو می شود و تا حدی آن را گرم می کند، که ریشه مو کاملاً متلاشی شود. کاربرد دستگاه دایود به این صورت است که در این دستگاه انرژی حاصله را مستقیماً به فولیکول ها اعمال می کند و در نتیجه به پوست اطراف، کمترین آسیب در مقایسه با سایر دستگاه‌ها وارد خواهد کرد.

 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  از بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر استفاده می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

فاصله بین جلسات لیزر با دستگاه دایود

به طور معمول در حذف موهای زائد با دستگاه دایود ۶ تا ۱۰ جلسه درمان نیاز میباشد. در از بین بردن موهای زائد توسط لیزر، رعایت چرخه ی کامل رشد موها، در نتیجه نهایی لیزر بسیار موثر و مهم است؛ به همین دلیل فواصل بین جلسات برای صورت باید بین ۴ تا ۶ هفته و در سایر نقاط بدن باید بین ۶ تا ۸ هفته باشد؛ البته تعداد جلسات تعیین شده برای حذف موهای زائد به عواملی مانند سن فرد، جنسیت فرد، ضخامت موها، سطح هورمون ها، منطقه مورد درمان و… نیز بستگی خواهد داشت. گفتنی است که در حذف موهای زائد با تمام دستگاه ها ۷۰ تا ۹۰ درصد موهای زائد از بین خواهد رفت و در پایان درمان، موهای باقیمانده نیز به صورت کلی و بیرنگ خواهد بود، در نتیجه استفاده از این روش برای حذف موهای زائد بسیار رضایت بخش است.

فیلم لیزر دایود

حرف آخر

یکی از بهترین مزیت هایی که دستگاه دایود نسبت به سایر دستگاه‌ها مانند الکساندرایت داراست، قدرت بالای خنک‌کنندگی به کار رفته در دستگاه لیزر می باشد که این عمل برای کاهش درد بسیار موثر است. دستگاه دایود بر اساس فنآوری chr برای افزایش میزان خنک کنندگی در دستگاه هایش ice chr را در قسمت دستی خود اضافه نموده که این فناوری موجب کاهش درد در زمان رفع موهای زائد خواهد شد.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *