جوانسازی-پوست-با-میکرودرم

معجزه ایی به نام میکرودرم برای جوانسازی پوست

 

 

زیباسازی و جوانسازی پوست، یکی از پرکاربرد ترین و پرطرفدارترین روشهای درمانی برای صورت است که مخصوصآ خانم ها خیلی به آن علاقه دارند؛ با پیشرفت علم پزشکی و با روی کار آمدن روش های جدید برای جوان سازی پوست، دیگر نباید نگران پیر شدن پوست بود. میکرودرم صورت یکی از روش هایی است که جالب است بدانید قدمت دیرینه ای برای جوانسازی پوست صورت دارد، اما امروزه تکنیک هایی هم به آن اضافه شده تا لایه برداری و جوانسازی پوست صورت بهتر انجام بگیرد.

 

 

 میکرودرم روشی غیر تهاجمی برای جوانسازی پوست

 

شاید با شنیدن نام میکرودرم فکر کنید که این شیوه، روشی نوپا می باشد. اما جالب است بدانید که میکرودرم برای اولین بار در سال ۱۹۸۵ در کشور ایتالیا انجام شده است و با گذشت زمان و با موثر بودن بر روی جوانسازی پوست صورت، در سایر نقاط جهان نیز مورد استفاده قرار گرفته است‌. این روش یکی از کم عارضه ترین روش ها جهت جوانسازی پوست است؛ میکرودرم یک روش غیر تهاجمی وغیر شیمیایی می باشد که در طی انجام آن، سلول های مرده سطح پوست را از بین می‌برند و به این ترتیب باعث جوانسازی و سلامت پوست میشود.

 

جوانسازی-پوست-با-میکرودرم
میکرودرم در رشت

میکرودرم چیست؟

 

میکرودرم یک روش جوانسازی پوست است که به مواردی مانند یکدست کردن پوست صورت، حذف لکه های ناشی از استفاده از داروهای خاص و یا حاملگی، روشن شدن پوست صورت، لایه برداری و حذف سلول های مرده، از بین بردن جای زخم و جوش، از بین بردن جای آبله مرغان، از بین بردن جای جوش و اسکار های سطحی، بهبود روزاسه در سنین میانسالی و سالمندی‌، بهبود عارضه هایی که باعث تغییر رنگ پوست صورت شده اند در مناطقی مانند بینی گونه پیشانی، کنترل میزان ترشح غدد چربی پوست، رفع خشکی پوست صورت و ترک های پوستی، رفع چین و چروک ها، لیفت پوست صورت، لایه برداری بسیار قوی، خونرسانی به بافت های صورت، جلوگیری از شل شدن پوست و… خواهد انجامید‌.

مزایا و عوارض میکرودرم

 

از مزایای این روش می‌توان به این اشاره نمود که:
۱_میکرودم نیازی به بیهوشی ندارد.
۲_در مقایسه با روشهای جراحی بسیار مقرون به صرفه است.
۳_چین و چروک را بدون درد و عوارض از بین خواهد برد.
۴_میکرودرم پوستی صاف و شاداب را به افراد هدیه می دهد.
۵_باعث حساسیت نمی شود.
۶_بهبود دهنده منافذ باز صورت میباشد‌.
از عوارض میکرودرم نیز می توان به:
۱_قرمزی صورت بعد از انجام میکرودرم روی پوست
۲_التهابات خفیف بر روی پوست
۳_پوسته پوسته شدن سطح پوست صورت که با استفاده از کرم های آبرسان و مرطوب کننده رفع خواهد شد.
۴_کبود شدن سطح پوست صورت به دلیل ضربه هایی که کاتر میکرودرم بر روی پوست صورت ایجاد می‌کند.
۵_نازک شدن و حساس شدن پوست صورت تا یک هفته پس از میکرودرم که در این مدت باید حتما از ضد آفتاب استفاده شود.

 

 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت ، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  از بهترین و جدیدترین دستگاه لیزر استفاده می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

 

قیمت میکرودرم

 

هزینه انجام میکرودرم صورت‌ به عوامل مختلفی مانند پزشک مورد نظر، میزان مشکلات پوستی و… بستگی دارد. این عوامل می‌تواند هزینه انجام میکرودرم صورت را تغییر بدهد. برای آگاهی دقیق تر از هزینه کلی میکرودرم صورت، کافیست که در جلسه مشاوره ای که با پزشک خود قبل از انجام میکرودرم دارید، تمام وجوه مورد نظر را بررسی کرده تا میانگین هزینه مورد نظر مشخص گردد.

 

آیا در بارداری می توان میکرودرم انجام داد؟

 

 

میکرودرم برای جوانسازی پوست صورت به طور فیزیکی به حذف لایه های مرده صورت افراد می پردازد و در این کار به هیچ عنوان ماده ی شیمیایی در کار نمی باشد. اما هنوز هم بعضی معتقدند که استفاده از روش میکرودرم در بارداری، روش مطمئنی نیست و این ممانعت به این دلیل می باشد که در دوره بارداری میزان حساسیت پوست افزایش می‌یابد و پوست به راحتی ممکن است تحریک شود و دچار زخم، جوش، التهاب و… شود؛ به همین دلیل توصیه می‌شود که بعد از به پایان رسیدن دوران بارداری، انجام روش میکرودرم جهت جوانسازی و زیباسازی صورت استفاده قرار بگیرد.

 

کلام آخر

 

استفاده از میکرودرم به دلیل اینکه عوارض خیلی کمی دارد و در مقابل آن نتیجه و بازدهی بسیار بالایی بر روی صورت افراد نشان می دهد، به عنوان بهترین روش جوانسازی پوست صورت شناخته می شود که اکثر خانم ها برای جوان سازی پوست صورت و همچنین رفع چین و چروک ها روی به انجام آن می آورند.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *