پاک-کردن-تاتو-در-رشت

پاک کردن تاتو با لیزر پیکوشور

پاک-کردن-تاتو-با-لیزر

چرا مردم تاتو می کنند؟

امروزه مردم به دلایل مختلفی تاتو می کنند. برخی افراد به این دلیل تاتو می کنند تا نماد چیزی یا شخصی باشد که ابراز عشق یا شباهت شدید به او می کند، برخی هم به دلیل زیبایی یا خاص بودن این کار را می کنند. صرف نظر از دلیل انجام خالکوبی، با گذشت زمان، بیشتر افراد از خالکوبی پشیمان می شوند.

روش های پاک کردن تاتو

 

در گذشته، تاتو به صورت دائمی روی پوست ایجاد می شد. با گذشت زمان و پیشرفت در تکنولوژی امکان حذف جوهر تاتو از روی پوست را به طور کامل فراهم کرد. ابتدا از روش هایی از جمله درم ابریژن، تری کلرواستیک اسید (TCS)، کرایوسرجری، سالابریشن و … برای پاک کردن تاتو استفاده می شد. همه این روش ها دارای عوارض جانبی و نامطلوب بود که منجر به ناکامی شد.

با فناوری لیزر پیشرفته PicoSure، پاک کردن خالکوبی ها آسان تر از همیشه شد. فناوری لیزرپیکوشور می‌تواند خطوط تیره، جوهرهای آبی و قرمز پررنگ را پاک کنید.

لیزر پیکوشور در رشت

لیزر پیکوشور بهترین روش پاک کردن تاتو

لیزر پیکوشور تنها دستگاه پاک کننده تاتو است که مجهز به لیزر پیکوثانیه است که توسط بسیاری از متخصصان به عنوان بهترین پاک کننده تاتو موجود در بازار تایید شده است. لیزر پیکوشور، جدیدترین دستگاه کیوسوییچ است که تاتو روی پوست را از بین می برد. تفاوت عمده ای که با سایر دستگاههای میکروسوییچ داره اینست که آسیبی به بافت های پوستی وارد نمی کند.

مزایای لیزر پیکوشور

 

از فناوریPressureWave استفاده می کند که جوهر تاتو لایه زیرین پوست را به طور کامل به ذرات میکروسکوپی تبدیل می کند که می تواند به راحتی توسط سیستم ایمنی بدن از بین برود. که برخلاف سایر روش های پاک کردن تاتو است که از لیزرهای نانوثانیه قدیمی استفاده می‌کنند. این روش ها از انرژی گرمایی برای ذوب رنگدانه های پوست استفاده می‌کنند. گرمای شدید تولید شده از لیزر می‌تواند باعث سوختگی در ناحیه شود، لیزر پیکوشو بدون ایجاد آسیب دائمی برای انواع پوست،بی‌خطر هم می باشد.

کاربرد لیزر پیکوشور

  • طول 1064 برای پاک کردن تاتو تیره
  • طول موج 755 برای پاک کردن تاتوهای رنگی بخصوص تاتوهای قرمز رنگ
  • طول موج 532 برای رفع آفتاب سوختگی و از بین بردن لک ها استفاده می شود.
  • لنز 1320 جهت کربن تراپی برای جوانسازی پوست، رفع منافذ باز پوست و از بین بردن جای زخم و اسکار استفاده می شود.

نحوه کار با لیزر پیکوشور

در ابتدا مخزن دستگاه را پر از آب کرده و دکمه قرمز را فشار دهید تا دستگاه روشن شود. وارد منوی دستگاه می شوید که سه تا طول موج دارد. که روی هر کدام از طول موج ها می خواهید کلیک کنید، در این قسمت می توانید قدرت و سرعت دستگاه را تنظیم کنید. بعد از اعمال تنظیمات دکمه استارت را بزنید. قدرت دستگاه را می توانید از 1 تا 2000 ژول انتخاب کنید که با توجه به کاربرد می توانید عدد آن را مشخص کنید.

 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت ، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی  از بهترین و جدیدترین روش های پاک کردن تاتو  از لیزر پیکوشور  استفاده می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

تعداد جلسات لیزر پیکوشور

 

پاک کردن خالکوبی با لیزر PicoSure سریع و موثر است و تنها پس از سه جلسه، 100 درصد تاتو را پاک میکند.با این حال، تعداد جلسات مورد نیاز برای پاک کردن تاتو به عوامل مختلفی بستگی دارد که شامل رنگ و اندازه خالکوبی می شود. در حالت ایده آل، توصیه می شود بین هر جلسه چهار تا شش هفته صبر کنید تا رنگدانه به طور طبیعی از بدن دفع شود.

آیا لیزر پیکوشور درد دارد؟

 

فرآیند پاک کردن تاتو با لیزر PicoSure نسبتا راحت است و اکثر بیماران در مورد ماهیت غیر دردناک این روش گزارش داده اند. فرآیند برداشتن آن به مانند چسباندن یک نوار لاستیکی روی پوست توصیف شده است. برای افرادی که آستانه درد پایینی دارند، گاهی اوقات از کرم‌های بی‌حس کننده موضعی برای کمک به بی‌حس کردن ناحیه قبل از انجام لیزر پیشنهاد می‌شود. مزیت خوب این لیزر ایسنت که زمان جلسات سریع هستند و برای یک تاتو با اندازه متوسط ​​فقط به 8-12 دقیقه زمان نیاز است.

 مراقبت های بعد از پاک کردن تاتو با لیزر پیکوشور

 

 پس از هر جلسه درمانی، در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید و حتما از کرم ضد آفتاب SPF30 استفاده کنید. این به دلیل تغییر در مکانیسمی است که با لیزر وجود در پوست ایجاد می شود. به طور معمول، سلول های پوستی برای محافظت از پوست ملانین تولید می کنند تا در برابر اشعه مضر خورشید از پوست محافظت کند. از آنجایی که فناوری لیزر پیکوشور ملانین را برای حذف رنگدانه های اضافی هدف قرار می دهد، پوست درمان شده در برابر تابش خورشید آسیب پذیرتر خواهد بود. طبق آکادمی پوست آمریکا، شما باید حداقل سه ماه از ناحیه تحت درمان محافظت کنید.

عوارض جانبی لیزر پیکوشور

 

عوارض جانبی احتمالی فناوری پاک کردن تاتو با لیزر PicoSureاز آنجائیکه فناوری به کار رفته در لیزر PicoSure ایمنی را در نظر گرفته است ،عوارض جانبی نادر است. عوارض جانبی احتمالی این لیزر شامل جای زخم، تغییر بافت پوست، سوزش و لکه های روشن یا تیره روی پوست است. با این حال، لکه ها معمولاً در عرض 6-12 ماه ناپدید می شوند.

 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *