آیا روش های خانگی برای تنگ کردن واژن موثر است؟

روش-خانگی-تنگ-کردن-واژن

روش-خانگی-تنگ-کردن-واژن


زنان در سراسر دنیا جهت داشتن یک رابطه جنسی مناسب و رضایت‌بخش، برای هر دو طرف، به دنبال سفت کردن و یا تنگی واژن هستند. در اولین قدم معمولا افراد به سراغ روش‌های خانگی می‌روند. روشهای خانگی برای تنگ کردن واژن انجام می شود.در ادامه به توضیح برخی از آنها خواهیم پرداخت.

دلایل گشادی واژن چیست؟

افزایش سن، کاهش میزان کلاژن سازی پوست، اضافه وزن و چاقی، جراحی های رحمی، زایمان های طبیعی و پی در پی، انجام فعالیت‌های ورزشی سنگین، یائسگی یبوست مداوم و آسیب دیدگی لگنی، از دلایل گشادی واژن می باشند.

روشهای خانگی موثر برای تنگ کردن واژن

از جمله روشهایی که شما می توانید برای تنگ کردن واژن در خانه به کار برید عبارتند از:

تنگ کردن واژن با استفاده از ویتامین e

گفته می‌شود که استفاده از کپسول ویتامین e به صورت واژینال، به تنگ کردن واژن کمک میکند. برای این کار ابتدا باید کپسول ویتامین e را بررسی کرد تا خش و تیزی نداشته باشد و آن را در قسمت داخلی واژن قرار داد تا جذب شود. لازم به ذکر است لازم نیست کپسول را باز کنید زیرا ph واژن به گونه‌ای است که این کپسول را جذب خواهد کرد.

روش-خانگی-تنگ-کردن-واژن

تنگ کردن واژن با ژل های تنگ کننده

برخی ژل ها هستند که به تنگ شدن واژن کمک می کنند. البته این ژل ها تنگ کنندگی دائمی ندارند و تا دو ساعت بعد از مصرف، باعث تنگ شدن واژن و در نتیجه رابطه ایی لذت بخش را ایجاد خواهد کرد.

قرص های گیاهی تنگ کننده واژن

قرص های گیاهی هستند که گفته می‌شود عضلات داخلی واژن را منقبض کرده و سبب تنگی آن می‌شود. نحوه ی مصرف این قرص‌ها این گونه است که حدود ۴۵ دقیقه قبل از رابطه ی جنسی، آن را داخل واژن فرو می کنند و منتظر می مانند تا عضلات را منقبض کند. گفته می‌شود که در صورت مصرف پی در پی به مدت سه ماه، تنگی دائمی واژن اتفاق خواهد افتاد.

برای تنگ کردن دائمی واژن می توانید  در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان در رشت، بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی با لیزر و بدون درد و عارضه انجام دهید. برای مشاوره و نوبت با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

تنگ کردن واژن با گیاه ماریانا

گیاه زنانه ماریانا که به صورت شیاف واژینال مورد استفاده قرار می گیرد، از روش های معروف تنگی خانگی واژن است. این شیاف را باید حدود ۶ تا ۷ سانت داخل واژن بگذارید و طی مدت نیم ساعت صبر کرده تا جذب شده و واژن شروع به تنگ کردن شود.

تنگ کردن واژن با ژل آلوئه ورا

درست خواندید! آلوئه ورا مصارف گوناگونی دارد و یکی از آنها تنگی واژن است. گفته می شود این ژل باعث تنگی واژن میشود البته برای رسیدن به نتیجه دلخواه، باید این کار را چندین مرتبه در روز به مدت طولانی انجام دهید.

تنگ کردن واژن با عنبر سائل

گفته میشود که عنبر سائل از داروهای موثر برای تنگ کردن واژن است. برای رسیدن به نتیجه دلخواه باید مقداری عنبر سائل را بکوبید و پودر حاصل شده را با آب مخلوط کرده و واژن را با آن بشویید.

حرف پایانی

علاوه بر روشهای ذکر شده، روش‌های گوناگونی زیادی وجود دارد که در تنگ کردن واژن موثرند. مانند تنگ کردن واژن با انار، تنگ کردن واژن با ورزش کگل، تنگ کردن با گیاهان گوناگون . اما جالب است بدانید علی رغم تعدد این روش‌ها راه‌های گفته شده موقتی بوده و نیاز به استمرار مکرر دارند. تا آیا به نتیجه دلخواه برسید یا نرسید. در نتیجه برای اینکه به نتیجه ی دلخواهتان برسید و تنگی دائمی واژن اتفاق بیوفتد، باید حتماً از روش هایی مانند جراحی و لیزر واژینال استفاده کنید. این روش‌ها دائمی بوده و پس از انجام به هیچ عنوان بازگشت ندارد.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

1 دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *