مزوتراپی پوست و مو در رشت

مقدمه

مزوتراپی ، که به عنوان “جوانسازی مجدد” یا “تجدید حیات” شناخته می شود ، روشی است که برای جوانسازی پوست با تزریق از طریق پوست از محلول مولتی ویتامین و عصاره های گیاهی طبیعی استفاده می شود و علائم پیری و شلی پوست را بهبود می بخشد .

مزوتراپی چیست؟

مزوتراپی یک روش درمانی غیرجراحی جوان سازی پوست با هدف کاهش نقاط مشکل در صورت و بدن است. از روش درمانی مزوتراپی می توان برای جوان سازی صورت ، گردن و زیر چشم و همچنین نگرانی های شایع مانند کم پشتی مو استفاده کرد. درمان های مزوتراپی شامل تزریق اسید هیالورونیک به طور مستقیم به مزودرم (لایه میانی پوست) است. این با تقویت تولید کلاژن و الاستین پوست را تغذیه و جوان می کند و متابولیسم پوست شما را تحریک می کند .

مزایای درمان مزوتراپی

• به طور کلی جوان سازی پوست

• سفتی و کشش پوست را افزایش می دهد

• بهبود چهره و درخشندگی پوست

• جلوگیری از چین و چروک و جوان سازی و احیای پوست مات و خسته

روش کار

در این روش از سوزن های بسیار ظریف برای تزریق یک سری تزریق به لایه میانی (مزودرم) پوست استفاده می شود. ایده پشت مزوتراپی این است که مسائل اساسی مانند گردش خون ضعیف و التهاب را که باعث آسیب به پوست می شود ، اصلاح می کند.

برای موثرتر بودن مزوتراپی ، یک دوره 4 تا 6 دوره درمانی با فواصل 2-4 هفته توصیه می شود .

تقریباً 30 دقیقه قبل از درمان مزوتراپی از بی حسی موضعی استفاده می شود تا درد و ناراحتی نداشته باشید.

موارد استفاده از مزوتراپی

• از بین بردن چین و چروک

• درمان ریزش مو

• از بین بردن اسکار و جای سوختگی

• جوانسازی و شاداب سازی پوست

آیا می توان از مزوتراپی برای ریزش مو استفاده کرد؟

علاوه بر درمان چین و چروک  از مزوتراپی برای درمان ریزش مو ناشی از آلوپسی نیز استفاده می شود. این درمان عصاره های گیاهی طبیعی ، ویتامین ها یا داروهایی مانند فیناستراید و ماینوکسیدیل را به داخل سر تزریق می کند.

افرادی که برای ریزش مو مزوتراپی انجام می دهند ادعا می کنند:

• عدم تعادل هورمون ها را در فولیکول مو و اطراف آن اصلاح می کند

• مواد مغذی را به مو می رساند

• گردش خون را بهبود می بخشد

مزوتراپی

آیا مزوتراپی درد دارد؟

خیر؛ مزوتراپی معمولاً باعث درد نمی‌شود. هم سوزن‌های دستگاه مخصوص آن (مزوگان) بسیار نازک هستند و هم در محلول تزریقی از داروهای بی‌حسی موضعی استفاده می‌شود.

تعداد جلسات مزوتراپی

تعداد جلسات مزوتراپی به شرایط شما و پاسخ‌دهی پوست‌تان به درمان بستگی دارد. تعداد جلسات مزوتراپی معمولاً بین 4 تا 10 جلسه متغیر است. فواصل بین جلسات هم متغیر است. بیشتر اوقات ۴ جلسه اول با فواصل ۷ روزه و جلسات بعدی با فواصل دوهفته‌ای و ماهانه انجام می‌شود.

هزینه مزوتراپی

قیمت های مزوتراپی متفاوت خواهد بود و به اندازه منطقه تحت درمان و مقدار محصول استفاده شده بستگی دارد .

برای نتیجه بهتر میتوان از کربوکسی تراپی و PRP نیز در کنار مزوتراپی استفاده کرد که فرد زودتر به نتیجه دلخواه برسد .

اگر شما هم تمایل به جوانسازی پوست با مزوتراپی دارید ، میتوانید از تخصص و مهارت خانم دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان و زایمان رشت در این زمینه بهره مند شوید .

جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو نوبت با شماره ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس حاصل فرمائید .

مقالات مرتبط : تنگ کردن واژن ، جوانسازی واژن _ تزریق چربی ، جوانسازی واژن _ تزریق ژل به واژن ، درمان ترک های پوستی بارداری ، لابیاپلاستی ، کربوکسی تراپی ، روشن سازی واژن با PRP