همه چیز درباره تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت

تزریق چربی به صورت


جوان بودن و جوان ماندن، آرزویی است که تمامی نسل بشر در پی تحقق آن بوده و هستند؛ یکی از روشهای حذف چین و چروک و زیبا ماندن صورت و بدن، تزریق چربی به نواحی مختلف است. عامل های گوناگونی هستند که باعث از بین رفتن بافت چربی زیر پوست می‌شوند؛ تزریق چربی یک روش موثر جوانسازی و جبران بافت از دست رفته است. در این مقاله قصد داریم درباره تزریق چربی به صورت صحبت کنیم.

تزریق چربی به صورت

صورت، عضوی از بدن انسان است که به دلیل در معرض بودن در برابر اشعه های گوناگون و استفاده بیشتر از آن (اعمالی مانند پلک زدن، حرف زدن، غذا خوردن، تنفس، خشم، خنده، گریه و… ) زودتر چروک و یا افتاده میشود. در تزریق چربی، از نواحی مختلف بدن خود فرد که حجم بیشتر چربی دارد، چربی مورد نظر گرفته شده و به نواحی که نیازمند افزایش حجم بوده، تزریق می‌گردد.

تزریق چربی به صورت

مراحل تزریق چربی به صورت

این عمل دارای سه مرحله می باشد:

اولین مرحله برداشتن چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد است؛ پزشک متخصص، تشخیص می‌دهد که چه نواحی از بدن فرد مراجعه کننده، چربی بیشتری را داراست. بعد از مرحله تشخیص چربی، توسط یک سوزن بسیار ضعیف عمل لیپوساکشن صورت گرفته و چربی مورد نظر را استخراج می‌کنند. باور غلطی که در میان عوام وجود دارد، فکر می‌کنند بعد از برداشتن چربی، ناحیه مورد نظر لاغر می‌شود، که این از بن غلط است.

مرحله دوم فرآیند تغلیظ چربی استخراج شده از بدن است. چربی هایی که از بدن فرد توسط پزشک خارج شده اند، خالص نیستند و ممکن است که مایعاتی را در ترکیب خود داشته باشند. به همین دلیل قبل از تزریق با استفاده از دستگاه سانتریفیوژ به طور کامل تغلیظ می گردد. عملکرد این دستگاه به این صورت است که با سرعت بالایی که دارد، موجب ایجاد نیروی گریز از مرکز شده و چربی را جدا و خالص خواهد.

مرحله سوم در فرایند تزریق چربی صورت، عمل تزریق است. بعد از انجام فرایند خالص سازی، چربی مورد نظر آماده تزریق به صورت می‌گردد. پزشک معالج با استفاده از یک سرنگ مخصوص، چربی هایی را با تکنیک های خاص و ویژه به صورت تزریق می‌کند.

تزریق ژل با استفاده از بهترین برندها در مطب دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان در رشت، بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی انجام می شود. برای مشاوره و نوبت با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.برای ارتباط با دکتر به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

آیا تزریق چربی به صورت ماندگاری دارد؟

اگر این کار توسط پزشکی متبحری انجام گیرد، نتایج بسیار مطلوب خواهد بود. چربی که به صورت تزریق می گردد، اکثرا برای از بین بردن چین و چروک ها، خط اخم، خط خنده و … مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این موارد چربی های مورد نظر از نواحی مختلف بدن فرد، مانند شکم، پهلوها و ران ها گرفته می‌شود و به افراد تزریق می گردد. اگر این عمل به صورت صحیح و دقیق انجام گیرد نتایج بسیار مطلوب و دلپذیری را خواهد داشت.

تزریق چربی در کدام نقاط بدن تزریق می شود؟

علاوه بر صورت، تزریق چربی می تواند در نواحی دیگری نیز انجام گیرد. تزریق چربی به دست ها با هدف جوانسازی، تزریق چربی به سینه ها جهت افزایش حجم و تزریق چربی به باسن، از عمده نواحی مورد استفاده از تکنیک تزریق چربی است.

حرف آخر

تزریق چربی نسبت به سایر روشهای تزریق ژل، ماندگاری بالاتری دارد و به علاوه روش ایمنی نیز محتسب می گردد. در این روش به دلیل استفاده از چربی های بدن خود فرد، احتمال بروز واکنش های آلرژیک بدن بسیار پایین است. پس نتیجه می گیریم که این روش راهی مناسب و ایمن برای جوانسازی میباشد.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *