co2-لیزر-فرکشنال

معرفی لیزر فرکشنال co۲ و کاربردهای آن

علم پزشکی در دهه ی اخیر پیشرفت‌های بی‌نظیری داشته است و در حال حاضر می‌توان اکثر مشکلات را بدون جراحی و عمل‌های سنگین رفع نمود. پوست و مو، همواره در مرکز توجه و دید انسانها بوده و  افراد برای زیباسازی و جوانسازی آن حاضرند دست به هر کاری بزنند. خوشبختانه امروزه راه‌های پزشکی گوناگونی وجود دارد که به راحتی می‌توان از شر آثار به جا مانده از آکنه ها، تیرگی پوست، چین و چروک ها و سایر مشکلات پوستی رها شد و آنها را درمان نمود. یکی از بهترین  این روش‌ها استفاده از لیزر فرکشنال co2 است که کاربرد های گوناگونی در حیطه ی پوست و مو دارد.

معرفی لیزر فراکشنال co۲

لیزر co۲ فراکشنال، یک روش درمانی غیر تهاجمی است که با بهره گیری از یکسری تکنولوژی فوق پیشرفته، اشعه لیزر را به هزاران بخش تقسیم کرده و پوست را تحت تاثیر قرار می‌دهند. این دستگاه بر روی لایه‌های درم و اپیدرم تاثیر می‌گذارد و به بازسازی پوست و همچنین تحریک کلاژن سازی کمک شایانی می‌کند.

co2-لیزر-فرکشنال

کاربرد لیزر فرکشنال co2

این لیزر به طور کلی اثرات زیادی بر روی پوست و مو دارد. با کمک لیزر فرکشنال می توان چین و چروک و خطوط ریز و ظریف صورت که عمق زیادی ندارند را درمان کرد، به تحریک کلاژن سازی درون پوست پرداخت، پوست را صاف و یکدست کرد، تیرگی های پوست را از بین برد، جای زخم و اسکار های پوستی را محو کرد، خال های قهوه‌ای پوستی و سایر ضایعات پوستی را میشود از طریق لیزر فرکشنال بهبود بخشید. در واقعی لیزر فرکشنال، یک دستگاه جوانساز برای پوست میباشد که میتوان به راحتی و بدون درد و خونریزی جوانی را به افراد هدیه دهد.
به طور موردی می‌توان کاربردهای لیزر فرکشنال را به این صورت بیان کرد:

• بهبود منافذ باز و رفع آنها
  • جوان سازی پوست نقاط مختلف بدن
  • رفع چین و چروک ها
  • درمان جای زخم های قدیمی
  • رفع لک
  • رفع کک و مک
  • رفع تیرگی های نواحی پوست
  • لایه برداری عمقی و یا سطحی
  • درمان ترک های بارداری
  • رفع اسکار و آکنه
  • سفت کردن پوست
  • بالا بردن خاصیت ارتجاعی پوست
  • از بین بردن ضایعات عروقی
  • پیشگیری از پیری پوست
  • از بین بردن جای بخیه
  • افزایش قوام پوست
  • از بین بردن خط اخم
  • از بین بردن خط خنده
  • سفید کنندگی واژن
  • جوانسازی واژن

دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان در رشت، بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی از بهترین روش های جدید تخصصی ، ابداعی و ترکیبی جهان برای درمان بیماری های زنان و جراحی های زیبایی استفاده می کند. برای مشاوره و نوبت با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید. برای ارتباط با دکتر به پیج اینستاگرام  مراجعه کنید.

لیزر فرکشنال و جوانسازی واژن

لیزر فرکشنال co۲ جدیدترین و کاملترین لیزر مخصوص بانوان در دنیاست که با استفاده از یک تکنیک خاص و منحصر به فرد، بافت قدیمی و آسیب دیده را در زمان کوتاهی و بدون ایجاد درد، درمان می‌کند. این پروسه نیازی به جراحی ندارد و در مدت زمان ۱۵ دقیقه با توجه به تبحر پزشک صورت خواهد گرفت.

فواید لیزر فرکشنال co۲ در جوانسازی واژینال

با لیزر فرکشنال چه بیماری هایی درمان میشود؟

لیزر فراکشنال، یک تکنولوژی جدید است که در خدمت بانوان قرار گرفته است. یائسگی و یا عواملی از این دست، می تواند که به کاهش تولید استروژن و از بین رفتن عروق کلاژن و الاستین موجود در بافت ناحیه ی واژینال و در نهایت به سخت شدن آن بیانجامد. نتیجه این سخت شدن، خونریزی، خارش و درد در هنگام مقاربت است و می‌تواند به طور ناخواسته بر روی روابط جنسی تاثیر منفی بگذارد، لیزر فرکشنال co۲ می‌تواند بسیاری از این مشکلات را درمان کند.

لیزر-co2-فرکشنال

فرکشنال بهترین روش برای رفع بی اختیاری ادرار

بهتر است در ابتدا بدانید که بی اختیاری ادراری ، خود یک نوع بیماری نیست و در حقیقت نشانه‌ای از یک بیماری دیگر است. بارداری، زایمان های متعدد، عادات بد در زندگی، یائسگی، انسداد مجاری ادراری و اختلالات عصبی و … می‌تواند منجر به بی اختیاری ادرار شود. لیزر فرکشنال co2 با استفاده از انرژی، باعث تقویت کلاژن سازی و در نتیجه بهبود وضعیت بی اختیاری ادرار مخصوصاً بین خانم های یائسه می شود.

آیا افتادگی رحم هم با لیزر فرکشنال درمان میشود؟

افتادگی رحم زمانی رخ می‌دهد که عضلات کف لگن و رباط ها کشیده شده و ضعیف می گردد و دیگر نمی تواند از رحم محافظت کنند. به طور معمول احساس سنگینی یا کشیدگی در ناحیه لگن، مشکل در حرکات روده، بافتی که از واژن بیرون زده است، احساس شلی و … از علائم افتادگی رحم هستند. افتادگی به دلیل بارداری های متعدد، زایمان، اضافه وزن و… به وجود می آید. برای درمان افتادگی رحم، لیزر فراکشنال  یکی از بهترین راه هاست که امروزه اکثر پزشکان در سراسر دنیا از آن استفاده می کنند.

درمان عفونت واژن با لیزر فرکشنال

از شایع ترین مشکلاتی که خانمها با آن روبرو هستند، عفونت واژن است. تمامی خانم ها در هر سنی که باشند به کرار دچار انواع عفونت میشود. علت اصلی ایجاد عفونت واژن بر هم خوردن تعادل موجود بین باکتری های مفید و مضر در واژن است. یکی از بهترین راههای درمان عفونت مکرر در واژن لیزر فراکشنال co۲ است. این لیزر باعث افزایش روند بازسازی بافت داخلی واژن میشود و عملکرد کلی واژن را بهبود خواهد بخشید.

فیلم لیزر CO2 فرکشنال

صحبت های دکتر نفیسه موید نیا را درباره کاربردهای لیزر CO2 فرکشنال را ببینید:

لیزر فرکشنال co۲ و درمان دردهای مقاربتی

درد در هنگام رابطه ی جنسی می‌تواند از عوامل گوناگونی نشأت بگیرد. خشکی واژن، سوزش و خارش، از عواملی هستند که به درد در هنگام نزدیکی خواهد انجامید. دلیل خشکی واژن افزایش سن، یائسگی، یائسگی زودرس، زایمان و شیردهی، جراحیهای لگنی و … است. سریعترین راه درمان خشکی واژن و در نتیجه کاهش دردهای مقاربتی، استفاده از لیزر فرکشنال co۲ است که اکثر موارد، مورد استفاده قرار می گیرد.

درمان شلی واژن با لیزر فرکشنال

از بهترین درمان های شلی واژن، استفاده از لیزر فرکشنال co۲ است. زنان برای شاد زیستن، نه تنها به ظاهر زیبا بلکه روحی سرشار از اعتماد به نفس و رضایتمندی از زندگی زناشویی نیازمند هستند. امروزه لیزر فراکشنال co۲ که یکی از بی‌نظیرترین لیزرها در درمان شلی واژن است که توانسته از این اعتماد به نفس را به زنان بازگرداند. شلی واژن می تواند به خارج شدن هوا از واژن، گشادی واژن، عدم رضایت از رابطه زناشویی، بی اختیاری ادرار و …. بیانجامد که لیزر فرکشنال به راحتی آن را درمان خواهد کرد.

درمان زگیل تناسلی با لیزر CO2 فرکشنال

لیزر فرکشنال می‌تواند حتی زگیل تناسلی را نیز درمان کند. زگیل تناسلی به عنوان یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مقاربتی است که از ویروس پاپیلومای انسانی یا اچ پی وی نشأت می‌گیرد. در درمان زگیل با لیزر ضایعات به وجود آمده در ناحیه تناسلی با نهایت دقت و سهولت، کاملاً برداشته و رفع می کنند.

عوارض لیزر co2 فرکشنال

این نوع از لیزر به طور کلی یک روش ایمن و بدون عارضه ی جانبی و شدید و ماندگار است. درد و التهاب پوستی در این روش بسیار ناچیز می باشد. البته امکان دارد که التهابات پوستی و تورم و قرمز شدن پوست، تا حدی در این روش وجود داشته باشد، که طبیعی است و به سادگی با کمک چند دارو میتوان آن را کنترل کرد؛ با توجه به نوع مشکل و عارضه ی پوستی، گستردگی و شدت آن دکتر معالج تصمیم می‌گیرد که چند جلسه لیزر را انجام دهد تا به نتیجه مطلوب برسد. با توجه به نوع درمان انجام شده، شدت انرژی دستگاه و عواملی از این دست، ممکن است دوره ی نقاهت از چهار روز تا دو هفته متغیر باشد.

سخن پایانی

خوشبختانه در درمان با لیزر co۲ فرکشنال، مانند لیزرهای نسل قدیمی‌تر، نیازی به پانسمان محل لیزر نیست. برای سرعت بهبود محل لیزر شده و جلوگیری از التهابات یا عفونت های پوستی، کرم هایی مانند زینک اکساید، آنتی‌بیوتیک و لوسیون ترمیم کننده پوست، توسط پزشک متخصص تجویز می گردد.

امروزه یکی از بهترین تکنیک هایی که برای جوانسازی و رفع عیوب ناحیه ی واژینال خانم ها مورد استفاده قرار می‌گیرند، لیزر فرکشنال است. با لیزر فرکشنال co۲، دیگر لازم نیست که برای انجام این اصلاحات در ناحیه واژینال، دست به جراحی‌های سخت زد و با استفاده از این لیزر می‌توان به خوبی به اهداف مورد نظر دست یافت.