هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی

هزینه عمل لابیاپلاستی موضوعی است که ما در این مقاله به آن خواهیم پرداخت. عمل لابیاپلاستی از جمله عمل های زیبایی ای هست که به تازگی، بسیار مورد علاقه خانم ها واقع شده است. عمل های بسیاری برای زیبایی واژن صورت می گیرد. اما لابیاپلاستی یکی از پرطرفدارترین آن هاست. خانم دکتر مؤیدنیا متخصص جراحی های درمانی و بیماری های زنان می توانند در جراحی های زیبایی شما را یاری دهند. شما می توانید با مراجعه به پزشک خود، بهترین را برای خود انتخاب کنید. در ادامه موارد زیر را باهم بررسی خواهیم کرد:

  • عمل لابیاپلاستی چیست؟
  • عمل لابیاپلاستی برای چه کسانی ممنوع است؟
  • آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد؟
  • هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر بیشتر است یا با جراحی؟

عمل لابیاپلاستی چیست؟

عمل لابیاپلاستی، یکی از ده ها نوع جراحی ناحیه تناسلی بانوان است. لابیاپلاستی به جراحی ولو یا واژن نیز معروف است. در واقع این عمل برای کاهش اندازه لابیامینور صورت می گیرد که با کوچک کردن نوارهای پوستی در دوطرف دهانه واژن، پروسه کوتاه تر کردن آن را طی می کند. بنابراین باعث کاهش چروک های پوستی در اطراف دهانه واژن خواهد شد.

عمل لابیاپلاستی برای چه کسانی ممنوع است؟

پزشکان زیبایی در سراسر دنیا، انجام عمل زیبایی لابیاپلاستی را برای دختران زیر 18 سال در سراسر دنیا ممنوع کرده اند. این کار به این دلیل است که لابیامینورها در دختران زیر 18 سال هنوز در حال بزرگ شدن هستند. حتی این رشد لابیامینور، تا اوایل بزرگسالی ادامه می یابد. تا وقتی این رشد ادامه داشته باشد، شما نمی توانید این عمل را انجام دهید. درواقع انجام عمل امکان پذیر است، اما بازگشت پذیر خواهد بود و این یعنی شما پول خود را هدر خواهید داد!
اگر میخواین بدونید چه وقت بعد از زایمان میتوانید این عمل را انجام بدید توصیه میکنم مقاله ( زمان انجام لابیاپلاستی بعد از زایمان طبیعی ) را مطالعه کنید.

3 واقعیت در مورد عمل لابیاپلاستی

  1. عمل لابیاپلاستی می تواند خطرات زیادی را برای شما به همراه داشته باشد.
  2. لابیاپلاستی باعث احساس بهتر در شما نخواهد شد. هیچ ضمانتی وجود ندارد که شما با انجام این عمل به یک احساس خوب در رابطه برسید.
  3. ممکن است هر دلیلی وجود داشته باشد که این عمل برای شما ضرر داشته باشد. حتی امکان دارد که لابیامینور های شما، یک بیماری دیگری داشته باشد که راه درمان متفاوتی نیز داشته باشد و شما به لابیاپلاستی نیاز نداشته باشید.

پس توصیه ما به شما این خواهد بود: قبل از هرنوع تصمیم گیری ای با پزشک متخصص زنان صحبت کنید و دلیل انتخاب این عمل را برای او شرح دهید. پزشک های متخصص زنان، بهترین کسانی هستند که می توانند در این زمینه به شما کمک کنند.

آیا عمل لابیاپلاستی درد دارد؟

برخی بی حسی موضعی را برای عمل لابیاپلاستی در نظر می گیرند. اما توصیه ما به شما این است که بیمار به صورت عمومی بیهوش شود. بنابراین دردی احساس نمی کند. اما درد داشتن، از عوارض بعد از عمل است که با داروهایی که پزشک متخصص تجویز می کند، این احساس کنترل می شود. پس از چند روز نیز، احساس درد داشتن به صورت کلی از بین می رود.

هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر بیشتر است یا با جراحی؟

انجام لابیاپلاستی با لیزر، درد کمتر و دوره نقاهت کمتری نسبت به جراحی دارد. چون تعداد بخیه های استفاده شده در این عمل نیز کمتر است. جالب است بدانید که در هر دو روش انجام عمل با لیزر و با جراحی، بخیه ها بعد از یک هفته جذب می شود و نیازی به کشیدن بخیه ها نیست. البته ناگفته نماند که هزینه عمل لابیاپلاستی با لیزر، کمتر از عمل با تیغ جراحی است.

هزینه عمل لابیاپلاستی در رشت:

قبل از تصمیم گیری در مورد انجام لابیاپلاستی بهتر است که با پزشک خود مشورت کنید. شاید در حین انجام عمل لابیاپلاستی، به عمل های دیگری نیز نیاز داشته باشید. احتمال اینکه شما به درمان متفاوتی نیز نیاز داشته باشید هست. پس، انجام عمل لابیاپلاستی را منوط به تصمیم خود نکنید و حتماً با یک پزشک متخصص زنان مشورت کنید. خانم دکتر مؤیدنیا متخصص جراحی های درمانی در رشت می توانند شما را در انجام عمل لابیاپلاستی یاری دهند. ایشان سابقه انجام بیش از 1000 عمل موفق لابیاپلاستی، را در کارنامه خود دارند. برای اطلاع از هزینه عمل لابیاپلاستی در رشت با ما تماس بگیرید. 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *