لیفت چشم گربه ای با تزریق بوتاکس

لیفت چشم گربه ای با تزریق بوتاکس

چرا عمل چشم گربه ای خطرناک است؟

 یکی از روش های کشیده کردن چشم عمل چشم گربه ای می باشد اما این عمل با وجود هزینه های بالا خطراتی به همراه دارد. این عمل غیراستاندار چشم اسکارهایی ایجاد می کند که با هیچ روشی از بین نمی رود. کشیدن چشم از زاویه افقی استاندارد نیست و ممکن است به چشم آسیب برساند به همین دلیل امروزه این عمل به ندرت انجام می شود.
عمل-چشم-گربه-ای
لیفت-چشم-گربه-ای-با-بوتاکس

لیفت چشم گربه ای با تزریق بوتاکس چیست؟

 

اما انتهای چشم را می توان به سمت بالا برد یا ابروها را به سمت بالا لیفت کرد. این کار را می توان با تزریق بوتاکس  انجام داد. درست است که بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک در قسمت های مختلف صورت استفاده می شود اما امروزه کاربرد دیگری نیز دارد و آن لیفت انتهای چشم برای کشیده شدن آن می باشد.

چرا لیفت چشم گربه ای کنید؟

 

اولین چیزی که در چهره یک فرد نظر شما را جلب می کند چشم ها می باشد. زیبایی چشم، چهره را جذاب تر می کند. به همین دلیل وقتی چشم های ریز و افتاده ای دارید همیشه خسته به نظر می رسید. به همین دلیل امروزه از لیفت چشم گربه ای برای کشیده کردن و بزرگ کردن آن استفاده می شود. به علاوه تزریق بوتاکس تنها با یک سوزن بدون خونریزی و بخیه انجام می شود و عوارضی از جمله اسکار و آسیب به چشم برای فرد ایجاد نمی کند.

لیفت چشم گربه ای برای چه افرادی مناسب است؟

لیفت چشم گربه ای بیشتر در نواحی آسیای شرقی استفاده می شود و برای افرادی که چشم های کوچک و افتاده ای دارند استفاده می شود.

تزریق بوتاکس چشم گربه ای چگونه انجام می شود؟

همان طور که می دانید بوتاکس با فلج کردن عضلات صورت از انقباض آن جلوگیری می کند. از این رو با تزریق در انتهای چشم نه تنها چشم ها به بالا کشیده می شود بلکه چین و چروک های گوشه چشم را از بین می برد.
بوتاکس-چشم-گربه-ای
برای بوتاکس چشم گربه ای کجا مراجعه کنم؟

از آنجائیکه ناحیه چشم بسیار حساس می باشد، برای انجام تزریق بوتاکس در اطراف چشم حتما باید به پزشک متخصص یا کلینیک پوست و زیبایی مراجعه کنید. زیرا قبل از انجام این تزریق، تستی انجام می شود تا نسبت به بوتاکس حساسیت نداشته باشید. اگر این تست انجام نشود ممکن است فرد نسبت به مواد بوتاکس حساس بوده و بعد از تزریق دچار عفونت شود. همچنین قبل از هر چیزی سابقه فرد از نظر بیماری و سلامت عمومی توسط پزشک بررسی می شود. بنابراین از رفتن به مراکز غیرپزشکی مانند سالن های آرایش و غیراستاندارد خودداری کنید.

مزایای درمانی لیفت چشم گربه ای با تزریق

جالب است بدانید لیفت چشم گربه ای با بوتاکس نه تنها چشم ها را زیباتر می کند بلکه مواردی به شرح ذیل را اصلاح می کند:

  • برطرف کردن افتادگی انتهای چشم
  • لیفت انتهای ابروها
  • برطرف کردن چین چروک اطراف چشم
  • درمان افتادگی پلک

نتایج لیفت چشم گربه ای

 

برای مشاهده نتایج تزریق بوتاکس برای داشتن چشم گربه ای باید دو هفته صبر کنید. در این مدت ممکن است تورم و کبودی داشته باشید که با استفاده از کمپرس یخ برطرف می شود. در صورتی که درد بسیاری داشتید حتما با پزشک خود در میان بگذارید.

میزان ماندگاری لیفت چشم گربه ای با بوتاکس

 

همان طور که می دانید تزریق بوتاکس دائمی نیست و نیاز به تمدید دارد. مدت زمان ماندگاری لیفت چشم گربه ای با بوتاکس بین 3-6 ماه می باشد. که بعد از گذشت مدت زمان آن باید تمدید انجام دهید.

ماندگاری-تزریق-بوتاکس

تعداد جلسات لیفت چشم گربه ای با بوتاکس

 

تزریق بوتاکس برای لیفت چشم گربه تنها در یک جلسه بین 30 تا 60 دقیقه انجام می شود.

عوارض لیفت چشم گربه ای با بوتاکس

 

بعد از تزریق بوتاکس لیفت چشم گربه ای عوارضی همچون درد، تورم، کبودی و سوزش طبیعی است اما اگر تزریق توسط فردی غیرمتخصص و در محیطی غیراستاندارد انجام شود فرد دچار عوارضی همچون افتادگی پلک، لوچی چشم، عفونت و سرگیجه می شود.

لیفت چشم گربه ای با لیفت ابرو

 

با استفاده از لیفت و بالا کشیدن ابرو نیز می توانید چشم های خود را بالا برده و چشم گربه ای داشته باشید. از این رو برخی پزشکان به افرادی که از تزریق در ناحیه انتهایی چشم بیم دارند، توصیه به انجام لیفت ابرو می کنند. این لیفت را می توان با نخ یا با تزریق بوتاکس یا با عمل جراحی انجام داد که مطمئن ترین آن تزریق بوتاکس می باشد.

 

 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت ، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی با استفاده از تزریق بوتاکس چشم را لیفت کرده و شکل گربه ای ایجاد می کند.برای مشاوره و نوبت  با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

 

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *