تزریق چربی به واژن _ تزریق چربی _ تزریق ژل به واژن _ تزریق ژل

دکتر نفیسه مویدنیا جراح و متخصص زنان

تزریق چربی و ژل به بدن و صورت


سوال مخاطب:

من در بین دوستانم دیدم تزریق چربی باعث جوانسازی پوست صورت و بدن میشه، قصد تزریق فیلر به ناحیه صورت و ناحیه واژینال دارم اما مردد هستم ژل یا چربی تزریق کنم؟

ایا تزریق چربی خوب است یا ژل؟

هزینه اش چقدر است؟

پاسخ:

تزریق ژل و چربی باعث جوانسازی پوست شما می شود.طول ماندگاری چربی بیشتر است.از لحاظ هزینه تزریق چربی مناسب تر است.بعدا از معاینه پوست شما گزینه مورد نظر به شما مشاوره و پیشنهاد میشود البته تصمیم نهایی با شما است.در حال حاضر خیلی از خانم ها که به زیبایی بدن و چهره خودشان اهمیت میدهند از فیلر چربی یا ژل برای جوانسازی و روشن سازی پوست صورت و بدن و ناحیه تناسلی ( واژینال)خودشان استفاده میکنند.اما چنانچه پرداخت هزینه برای شما اهمیتی ندارید و قصد استفاده از ژل را دارید ، توصیه میشود از پزشک  متخصص حودتان بخواهید فیلرهای مورد تایید وزارت بهداشت ترجیحا جنس درجه یک برای تزریق به پوست شما را مورد استفاده قرار دهند تا از عوارض آن ژل نامرغوب مصون باشید.

به این مقاله چند ستاره می دهید؟
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *