تزریق بوتاکس با ماندگاری بالا در رشت

تزریق-بوتاکس-رشت

تزریق-بوتاکس-رشت


جوانی مرحله‌ای از زندگی است که افراد دوست دارند همیشه در آن باقی بمانند! با بالا رفتن سن، چین و چروک هایی بر روی بدن و صورت افراد پدیدار می‌گردد. این چین و چروک ها قطعاً ظاهر خوبی ندارند و انسان ها همیشه به دنبال راهی برای درمان و یا پوشاندن آنها هستند. تزریق بوتاکس، یکی از موثرترین و بهترین راه ها برای از بین بردن چین و چروک ها و سایر مشکلات پوستی است.

 بوتاکس چیست؟

بوتاکس (Botox) یک نوع ماده مسدود کننده عضلات است. به عنوان یکی از درمان های پر کاربرد در بسیاری از روش های زیبایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برای بدست آوردن ماندگاری بالا از تزریق بوتاکس، فاکتورهای متعددی وجود دارد که باید در نظر گرفته شوند، از جمله:

1. میزان دوز: بیشتر مراکز زیبایی و پزشکان دارای منابع ثمینی هستند که به طور خاص تمایل دارند تا در تزریق بوتاکس، میزان دوز بیشتری ارائه دهند که معمولاً در بهبود و ماندگاری بالاتر تاثیرگذار است.

2. نحوه تزریق: درمان یک منطقه خاص در زمان روشن شدن، و تزریق طبقه به طبقه تر، هر دو بهبود و ماندگاری را ارائه می‌کنند.

3. نوع پوست: نوع پوست و عوارض زیبایی مرتبط با آن نقش مهمی در ماندگاری با تزریق بوتاکس دارند، پس ابتدا باید نوع پوست آزمایش و بررسی شود.

4. شرایط زیبایی عمومی: شرایط عمومی مرتبط با سلامت به منظور بهبود و ماندگاری با تزریق بوتاکس باید بررسی و توجه شود، همچنین باید سطح کلسیم، ویتامین D و عوامل مرتبط با خون و جنین نیز بررسی شوند.

5. تکرار تزریق: درمان های متعدد بوتاکس در فواصل زمانی مشخص و به شکل کمی ممکن است بهترین ماندگاری و بهبود را باشد. به طور کلی، تزریق بوتاکس در عرصه های مختلف زیبایی با ماندگاری حدود 3 تا 6 ماه طول می کشد.


بوتاکس صورت

بوتاکس صورت به این صورت عمل می‌کند که پزشکان عضلات نواحی مورد نظر را توسط تزریق ژل غیر فعال کرده و از حرکت آنها جلوگیری می کنند. به این ترتیب چهره افراد جوانتر و زیباتر به نظر می‌رسد، بوتاکس در واقع از باکتری های ساخته شده که به خودی خود یک آرام بخش ماهیچه به حساب می آیند و برای درمان اختلالات عصبی که به ضعف عضلات منجر می‌شود، نیز استفاده می گردند.
تزریق-بوتاکس-رشت
تزریق-بوتاکس-رشت

درمان چین و چروک ها با تزریق بوتاکس 

چین و چروک ها با بالا رفتن سن انسان در تمامی نواحی پوست دیده می شوند، به طور طبیعی اطراف چشم ها، اطراف دهان، خط اخم، خط پیشانی و … نقاط عمده ی ایجاد چروک در بدن هستند. تزریق بوتاکس باعث آرامش عضلات در این نواحی و عدم حرکت آنها می‌شود، که در نتیجه به کاهش چین و چروک می انجامد.

ماندگاری تزریق بوتاکس

با توجه به معیار هایی مانند سن مراجعه کننده، نوع بوتاکس مصرفی، مکان تزریق ژل بوتاکس و … میزان دوام آن متفاوت خواهد بود. معمولا بعد از گذشت این دوره ممکن است که نیاز به تزریق مجدد وجود داشته باشد.
تزریق بوتاکس با بهترین برندها  در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان در رشت  ،بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی انجام می شود. برای مشاوره و نوبت با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.برای ارتباط با دکتر به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

چه زمانی اثرات تزریق بوتاکس مشخص می گردد؟

تزریق بوتاکس به طور معمول برای تمامی افراد مفید است و نتایج بسیار خوبی را دارد و بعد از گذشت کمتر از یک هفته، اثرات قابل مشاهده ای را بر روی زیبایی صورت و نواحی مورد استفاده خواهد داشت. تزریق بوتاکس عوارض جانبی چندانی ندارد و اگر هم داشته باشد، در مدت زمان کوتاهی از بین می رود؛ لازم به ذکر است که بعد از تزریق بوتاکس افراد می توانند بلافاصله فعالیت های معمول و روزانه خود را آغاز نمایند.

عوارض تزریق بوتاکس

بوتاکس مانند تمام درمان‌های پزشکی دیگر، ممکن است عوارض جانبی داشته باشد که البته نادر است. عوارضی مانند:
۱_کبودی در محل تزریق بوتاکس
۲_افتادگی پلک ها
۳_قرمزی‌چشم
۴_سوزش‌ چشم
۵_سر درد
البته با اقداماتی می توان عوارض تزریق بوتاکس را کم کرد. قبل از تزریق بوتاکس، با مصرف قطره مخصوص در داخل چشم، می‌توان به کاهش عوارض جانبی بعد از تزریق کمک نمود؛ به این نکته باید توجه کنید که در شرایطی که فرد باردار باشد، در دوران شیردهی به فرزند خود باشد، عضلات ضعیفی داشته باشد و یا مشکلات حاد پوستی داشته باشد، تزریق هر گونه پرکننده صورت از جمله بوتاکس ممنوع است.

حرف آخر
بعضی از افراد فکر می‌کنند که تزریق بوتاکس به صورت کار ساده‌ای است و تمام انسان‌ها از عهده ی آن بر می آیند؛ اما بدانید که اگر کسی که به تزریق بوتاکس می پردازد، با لایه های صورت و طریقه ی تزریق به آن، آشنایی نداشته باشد می تواند مشکلات جبران ناپذیری را برای افراد به وجود آورد.
به این مقاله چند ستاره می دهید؟
بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *