عوارض تزریق چربی بیکینی و درمان آن

عوارض-تزریق-چربی-بیکینی

آیا شما هم قصد دارید تزریق چربی به واژن را انجام دهید اما از عوارض آن می ترسید یا اینکه از عوارض این روش مطلع نیستید و نگرانید که بعد از تزریق ممکن است چه اتفاقی برایتان بیفتد. برای گرفتن جواب این سوالات توصیه می کنیم حتما این مقاله را بخوانید.
در این مقاله دکتر نفیسه مویدنیا، جراح و متخصص زنان و زیبایی، شما را با عوارض تزریق چربی به واژن و روشهای درمان آن آشنا می کنند.

عوارض تزریق چربی به واژن

عوارضی که خانم های رشتی بعد از تزریق چربی به ناحیه تناسلی خود ممکن است تجربه کنند، عبارتند از:

درد و ورم بعد از تزریق چربی به واژن: این عوارض طبیعی هستند و همه آنها را تجربه می کنند. درد و تورم لابیاها با مصرف داروهای مسکن و کمپرس سرد برطرف می شود.

کبودی: کبودی به دلیل شکستن عروق خونی کوچک و تجمع خون یا مصرف داروهای ضد انعقاد خون مثل آسپرین در طول دوره نقاهت رخ می دهد. 2 تا 3 روز گذاشتن کمپرس یخ و قطع داروهایی مثل آسپرین به مدت یک هفته می تواند به درمان این مشکل کمک کند.

گوله شدن چربی: تکنیکهای نادرست تزریق باعث تجمع چربی در یک ناحیه و ایجاد کیست چربی و گوله شدن چربی ها زیر پوست می شود. تجمع خون و آب یا التهاب ناشی از ورود سلولهای جدید به ناحیه تزریق هم می تواند ظاهر گوله گوله در لابیاها ایجاد کند.

برای رفع این مشکل باید به پزشکتان مراجعه کنید. همچنین بعد از تزریق، به مدت یک هفته گن بپوشید. با تزریق چربی در دوز مناسب، در سطح گسترده تر و با سوزن ظریف یا کانولا نیز می توان جلوی گوله شدن چربی ها را گرفت.

سرنگهای-تزریق-چربی-به-واژن

نکروز چربی: سلولهای چربی در اثر زیاد بودن حجم تزریق، به خوبی خونرسانی نمی شوند و می میرند. برای جلوگیری از این مشکل باید حجم تزریق چربی استاندارد باشد.

احساس فشار در واژن: تزریق بیش از حد چربی باعث ایجاد احساس فشار به لابیاها می شود. با ساکشن چربی اضافی، پزشکان می توانند این مشکل را برطرف کنند.

جذب چربی: به طور طبیعی بخشی از چربی که تزریق شده جذب بافتها شده و حجم آنها در طول 3 ماه کمتر از روز تزریق می شود. اگر کمی بیشتر از حد عادی چربی تزریق شود یا 3 ماه بعد از تزریق اولیه یک جلسه ترمیمی داشته باشید، این مشکل رفع می شود.

عفونت: عدم رعایت مراقبت های بعد از تزریق چربی به واژن و استفاده از وسائل استریل نشده در پروسه تزریق چربی یا تصفیه آن منجر به عفونت خواهد شد. برای درمان عفونت باید آنتی بیوتیکهای تجویز شده را مصرف کنید.

آمبولی چربی: تزریق اشتباه چربی به رگهای خونی باعث انسداد عروق خونی شده و رنگ لابیاها به دلیل نکروز بافتها رفته رفته کبودتر می شود. برای درمان نکروز یا بافت مردگی باید به پزشکتان سریعتر مراجعه کنید.

عدم تقارن لابیاها: به دلیل عدم تزریق یکسان چربی در دو طرف، لابیاها نامتقارن می شوند. با یک جلسه تزریق ترمیمی یا تزریق چربی با حجم مساوی در همان جلسه اول می توان این عارضه را برطرف کرد.

ماندگاری تزریق چربی به لابیا در رشت

صرف نظر از معایب تزریق چربی، این روش ماندگاری خوبی دارد. در ویدئوی زیر، دکتر مویدنیا به اطلاعات مفیدی درباره ماندگاری تزریق چربی به واژن پرداخته اند:

 

بهترین دکتر متخصص تزریق چربی به واژن در رشت

برای جلوگیری از عوارض تزریق چربی به لابیا مثل عدم تقارن، عفونت، آمبولی چربی، … باید به بهترین متخصص تزریق چربی در رشت مراجعه کنید. ایشان با تجربه ای که در عملهای متعدد دارند، به دوز و تکنیک تزریق چربی مسلط هستند.

برای تزریق چربی بیکینی در یک مرکز مجهز در این شهر، می توانید به مطب دکتر نفیسه مویدنیا مراجعه و از سالها تخصص و تجربه ایشان در این زمینه بهره مند شوید.

متخصص-تزریق-چربی-به-واژن-در-رشت

رزومه دکتر نفیسه مویدنیا

  • متخصص زنان، زایمان، نازایی و زیبایی در رشت
  • دارای بورد تخصصی جراحی زنان، زایمان، نازایی و زیبایی
  • عضو انجمن جراحی های کم تهاجمی ایران
  • عضو آکادمی جراحان زنان آمریکا
  • متخصص انواع جراحی های زیبایی زنان با بیش از 10,000 جراحی موفق درمانی و زیبایی
  • سهام دار بیمارستان گیل

سوالات رایج

سوالاتی که بانوان گیلانی در مورد عوارض تزریق چربی بیکینی از دکتر مویدنیا می پرسند، عبارتند از:

علامت عفونت بعد از تزریق چربی چیست؟

اگر درگیر مشکلاتی مثل تب بالا یا درد و تورم شدید هستید یا ترشحات زخم شما زرد و بدبو شده، اینها نشانه عفونت هستند و باید به پزشکتان سریعتر مراجعه کنید.

آیا تزریق چربی به ناحیه تناسلی با درد و خونریزی است؟

برش پوست برای ساکشن چربی و زدن سوزن برای تزریق چربی با کمی خونریزی همراه است. اما طی این مراحل هیچ دردی حس نمی کنید چون برایتان از بیحسی موضعی استفاده می کنیم.

هزینه تزریق چربی به بیکینی (واژن) در رشت چقدر است؟

در کلینیک دکتر مویدنیا در سال 1403 حدود قیمت تزریق چربی به واژن 12 میلیون تومان است.

5/5 - (1 امتیاز)
banner 2

خانم دکتر نفیسه مویدنیا متخصص زنان و زایمان در رشت می باشند و دارای بورد تخصصی هستند. ایشان دوره هفت ساله پزشکی عمومی خود را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند. پس از قبولی در مقطع تخصص، دوران تخصصی رشته جراحی زنان و زایمان و نازایی و زیبایی را در دانشگاه دولتی علوم پزشکی تبریز به اتمام رساندند و در نهایت موفق به اخذ بورد تخصصی رشته زنان، زایمان، نازایی و زیبایی شدند.

بدون دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *