هزینه ویزیت متخصص زنان در رشت

متخصص زنان در رشت

هزینه ویزیت متخصص زنان ممکن است به شدت متفاوت باشد و با توجه به متخصص و محل مطب، شرایط بیمار، نوع مشکل و خدمات لازم متفاوت می باشد. بعضی از پزشکان، بیماران خود را با هزینه‌های متفاوت ملاقات می‌کنند. برای مثال، هزینه ویزیت در محل‌های شهری ممکن است بیشتر از مناطق روستایی باشد. همچنین، اگر بیمار در بیمارستان و یا مراکز درمانی بستری شده باشد، هزینه ویزیت ممکن است از بین ۱۵۰ هزار تومان  تا ۴۰۰ هزار تومان متغیر باشد. در کل، برای دقیق تر شدن هزینه ویزیت، بهتر است با مطب یا پزشک شما تماس بگیرید یا با شرکت بیمه‌ای خود تماس بگیرید تا اطلاعات دقیقی دریافت کنید.

چرا به متخصص زنان مراجعه کنیم؟

در خانم ها یکی از شایع ترین علت مراجعه به پزشک زنان، درمان بیماری های مربوط به زنان می باشد که در ادامه به طور مفصل درباره بیماری های شایع آن می پردازیم.

هزینه-ویزیت-متخصص-زنان-رشت

فیبروم رحمی

فیبروم های رحمی با توجه به سن خانم ها شیوع متفاوتی را خواهد داشت. به طوری که تا سن 30 سالگی 40% خانم ها دچار این بیماری شوند بدون اینکه علائمی داشته باشند و تا سن 50 سالگی تا 70% آمار این بیماری افزایش پیدا کند.

فیبروم رحم چیست؟

توده های خوش خیم رحمی است که معمولا بدون علائم است و علت آن با ژنتیک فرد ارتباط دارد. به طوری که در اقوام درجه یک خانم این فیبروم یا توده هایی با قوام صفر در رحم وجود داشته باشد تا 2.5 برابر امکان ابتلا به فیبروم افزایش پیدا می کند.

عکس-فیبروم-رحمی

علائم فیبروم رحم

اگر فیبروم داخل رحم باشد باعث بروز علائمی همچون خونریزی و درد می شود اما اگر خارج از رحم یا پشت دهانه رحم باشد معمولا علائمی ندارد.

تشخیص و درمان فیبروم رحم

از آنجائیکه فیبروم رحم علائمی ندارد، تشخیص به موقع آن صورت نمی گیرد. این بیماری توسط سونوگرافی تشخیص داده می شود که به صورت توده های مدور و سفت مشاهده می شود.

درمان فیبروم رحم

معمولا فیبروم خوش خیم است و به سرعت درمان می شود اما زمانی فیبروم نیاز به جراحی دارد که بسیار بزرگ می باشد. زیرا فیبروم ممکن است فشار به ارگان داخلی بدن مانند مثانه، روده و حالب وارد آورد یا با بروز خونریزی در فرد باعث مشکل کم خونی شود.

تنبلی-تخمدان

اغلب خانم ها بخصوص دختران به دلیل علائمی از جمله ریزش مو( بخصوص در ناحیه جلوی سر)، آکنه، رویش موی زائد در زیرچانه، قاعدگی نامنظم به پزشک زنان مراجعه می کنند. که ترکیب این علائم مشان دهنده  بیماری تنبلی تخمدان یا سندروم تخمدان پلی کیستیک می باشد.

به طور کلی تخمک گذاری یا اتفاق می افتد یا با دفعات کمتری اتفاق می افتد. یعنی در خانم نرمال  معمولا ۱۲-۱۴ بار تخمک گذاری وجو دارد اما در خانم هایی که تنبلی تخمدان دارند کمتر از ۸ بار یا حتی ۲ بار می باشد و در موارد شدیدتر در طول سال تخمک گذاری ندارند. این روند باعث نامنظم شدن سیکل قاعدگی می شود.ادامه مطلب

برای مشاهده سایر بیماری های زنان روی ادامه مطلب کلیک کنید.

چه بیماری هایی در زنان خطرناک است؟

به طور معمول دسته ای از مشکلات در زنان مانند کیست تخمدان، مشکلات یائسگی طبیعی است. اما برخی از بیماری ها جدی است و خطرناک می باشد که شامل موارد ذیل است:

• خونریزی در یائسگی: زیرا در دوران یائسگی زنان پریود نمی شوند. البته یک سال بعد از یائسگی ممکن است خونریزی ها ادامه پیدا کند. اما بعد از گذشت چند سال مشاهده خونریزی مانند پریود طبیعی نیست و حتما باید به پزشک متخصص زنان مراجعه کرد. البته در 90% موارد معمولا مشکلی نیست ولی در 10% موارد ممکن است این مشکا نشانه ای از سرطان آندومتر باشد.
  • درد قاعدگی: در حالت طبیعی پریود درد دارد اما معمولا با داروهای مسکن بعد از 2 الی 3 روز بهبود می یابد. اگر درد بیش از حد باشد به گونه ای که با داروهای مسکن تسکین نیابد. همچین اگر این مشکل اختلالی در کارهای روزمره ایجاد می کند و نمی توانید به کارهای روزمره خود برسید، این مشکل طبیعی نیست و ممکن است نشانه ای از بیماری آندومتریوز باشد.
    همچنین برای تشخیص بهتر pms میتوانید از تست سندروم قاعدگی استفاده کنید.

اهمیت چکاپ دوره ای زنان توسط متخصص زنان

همان طور که اشاره شد برخی بیماری ها علائمی ندارند و تنها در تست های تشخیصی و معاینات بالینی تشخیص داده می شود که در برخی موارد تشخیص به موقع مهم است و به فرآیند درمان کمک می کند. به همین دلیل حتما خانم ها هر شش ماه چکاپ دوره ای انجام دهند.

چکاپ-دوره-ای-زنان

چکاپ های ضروری خانم ها توسط دکتر زنان

در افراد سالم و بدون علامت و بدون سابقه خانوادگی نیاز به چکاپ هایی ضروری است :

• تست پاپ اسمیر از سن 21 سال در کسانی که رابطه جنسی داشته اند. هر دو سال یکبار و بالای سی سال پاپ اسمیر و hpv را هر سه سال یکبار انجام دهید.
  • از سن 40 سالگی ماموگرافی هر یک تا دو سال یکبار و از 50 سالگی هر سه سال یک بار.
  • از سن 45 سالگی آزمایش قند هر سه سال یک بار و آزمایش چربی هر 5 سال یک بار.
  • آزمایش تیروئید از 50 سال هر 5 سال یکبار
  • از 50 سال به بعد آزمایش مدفوع سالیانه برای سرطان کولورکتال و کولونوسکوپی هر 10 سال یکبار

هزینه ویزیت متخصص زنان رشت 1401

• براساس آخرین آمار هزینه ویزیت پزشک عمومی در سال ۱۴۰۱ به ۱۸۴ هزار تومان، ویزیت پزشک متخصص به ۲۵۴ هزار تومان و ویزیت پزشک فوق تخصص به ۲۹۴ هزار تومان خواهد رسید که این ارقام در مقایسه با امسال رشد ۴۰ درصدی خواهد داشت.
قیمت
 در مطب دکتر نفیسه موید نیا متخصص زنان رشت ، دارای بورد تخصصی جراحی های زیبایی زنان ، زایمان و نازایی چکاپ دوره ای زنان  انجام می شود. ثبت نام در دوره ها با شماره های ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹ و ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳ تماس بگیرید.مشاهده مطالب بیشتر می توانید به پیج اینستاگرام مراجعه کنید.

بسیاری از افراد برای پیدا کردن بهترین متخصص زنان رشت یا یافتن پاسخ ابهام ها و پرسش های خود درباره ی بیماری ها و نارسایی های زنان و زایمان، به اینترنت سر میزنند. با راه اندازی سایت دکتر نفیسه مویدنیا، جراح زنان و زایمان رشت، تلاش کرده ایم که منبعی مطمئن برای شما فراهم بیاوریم تا بتوانید با خیال آسوده به اطلاعات صحیح دست پیدا کنید و در سریعترین زمان ممکن از دکتر مویدنیا جراح متخصص زنان و زایمان رشت نوبت بگیرید.
در وبسایت دکتر نفیسه مویدنیا، متخصص زنان و زایمان رشت، علاوه بر نوبت دهی و مشاوره ی آنلاین، میتوانید به مجموعهای از مقالات کاربردی در موضوعات زنان و زایمان دسترسی پیدا کنید. مقالات جدید براساس پرسشهای شما تدوین میشود؛ بنابراین هر سوالی را که میخواهید از بهترین دکتر زنان و زایمان بپرسید، با ما مطرح کنید تا در مطالب بعدی به آنها بپردازیم. البته دقت کنید که بسیاری از پرسش هایی که یک متخصص و جراح زیبایی زنان با آنها مواجه میشود، مشابه نیستند و بهترین مشاوره، با ویزیت پزشک میسر میشود.