عمل زیبایی واژن رشت

هزینه عمل زیبایی واژن رشت

عمل زیبایی واژن در رشت

یکی از عمل های زیبایی که طرفداران بسیاری دارد، عمل لابیاپلاستی یا زیبایی واژن (Vagina) هست. لابیاپلاستی از جمله عمل های زیبایی زنان محسوب می شود. زیباتر شدن واژن، مانند هر عمل زیبایی دیگری میتواند حس اعتماد به نفس را درخانم ها  تقویت کند. اما جالب هست که بدانید همواره عمل لابیاپلاستی برای زیبایی مورد استفاده قرار نمی گیرد. برخی از افراد هم هستند که دچار ناهنجاری های واژن هستند. مشکلات ناحیه ژنیتال  میتواند باعث صدمات جسمی و روحی فراوان به بانوان شود و برطرف کردن انها باعث سلامت جسمی و افزایش اعتماد به نفس بانوان میشود.

«جراحی های زیبایی دستگاه تناسلی زنان» اصطلاحات و روش های گسترده ای را شامل می شود. از جمله آن ها می توان به لابیاپلاستی، کاهش هود کلیتورال، هایمنوپلاستی، واژینوپلاستی و تقویت نقطه G نام برد. ممکن است سوالاتی از قبیل:

  • عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟
  • چه کسانی می توانند عمل لابیاپلاستی را برای ما انجام دهند؟
  • لابیاپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟
  • آیا عمل زیبایی واژن یا  لابیاپلاستی درد دارد؟
  • آیا پس از انجام عمل لابیاپلاستی باید بستری شوم؟
  • آیا عمل لابیاپلاستی شامل بیمه می شود؟
  • عمل لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟
  • آیا عمل لابیاپلاستی حس جنسی را از بین می برد؟
  • آیا عمل لابیاپلاستی می تواند باعث پاره گی پرده بکارت شود؟
  • تزریق چربی یکی از راه های زیبایی واژن

برای شما به وجود آید در ادامه مقاله عمل زیبایی واژن رشت در سایت دکتر نفسیه مویدنیا جراح زیبایی واژن به شما موضوعات فوق را توضیح خواهیم داد.

عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟

عمل زیبایی واژن (Vagina) که به  آن VGA نیز گفته می شود، مجموعه ای از عمل های زیبایی را شامل می شود که هدف آن بازسازی، ترمیم و جوان سازی واژن است. جراحی واژن لابیاپلاستی با هدف کاهش درد، بهبود ظاهر، اندازه، عملکرد و حساسیت واژن صورت می گیرد.

در واقع لابیاپلاستی روشی است که هدف آن “سفت تر کردن” واگی است که در اثر زایمان واژن یا پیری باعث سست شدن آن شده است. برخی از جراحان این باور را دارند که این عمل میتواند حساسیت دستگاه تناسلی را بهبود بخشد. اگر به صورت کلی تر بخواهیم بگوییم لابیاپلاستی اندازه یا شکل لابیا را تغییر می دهد. یعنی به طور معمول آن ها را کوچکتر می کند یا عدم تقارن بین آن ها را اصلاح می کند.

چه کسانی می توانند عمل لابیاپلاستی را برای ما انجام دهند؟

زنان و زایمان، شاخه ای از رشته های پزشکی است که با اندام تناسلی زنان، سروکار دارند. بنابراین متخصصین این رشته، تنها کسانی هستند که می توانند این عمل را به خوبی برای شما انجام دهند. در واقع نه تنها این عمل، بلکه هرعمل دیگری نیازمند متخصص حوزه خود است. پس قبل از عمل، حتماً از تخصص دکتر خود با خبر شوید. متأسفانه افرادی پیدا شدند که به عنوان دکتر عمل زیبایی واژن در رشت فعالیت می کنند و متخصص زنان نیستند. پس در انتخاب دکتر خود بسیار دقت کنید.

لابیاپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟

  • خانم هایی که دارای لابیا بزرگ هستند.
  • خانم هایی که لابیا انها موجب التهاب،ورم ، درد و اختالالت التهابی مکرر می شوند.
  • خانم هایی که که از ظاهر لابیا خود راضی نیستند.

آیا عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی درد دارد؟

عمل لابیاپلاستی به صورت سرپایی در بیمارستان یا مطب های مجهز صورت می گیرد. به دلیل اینکه از بی حسی موضعی استفاده می شود این عمل درد ندارد.

آیا پس از انجام عمل لابیاپلاستی باید بستری شوم؟

هزینه و دوره نقاهت این عمل کم است. این یعنی اینکه بیمار پس از عمل می تواند از جای خود بلند شود. اما تا سه روز باید در منزل استراحت کند.

آیا عمل لابیاپلاستی شامل بیمه می شود؟

چون عمل لابیاپلاستی، یک عمل زیبایی محسوب می شود، شامل بیمه نمی شود.

عمل لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟

در لابیاپلاستی قسمت اویزان لابیا مینور برداشته  و اندازه لابیا کوچک میشود. قرینه سازی لابیاهای مینور و زیبایی لابیا چیزی است که بعد از جراحی میتوانید مشاهده کنید.

آیا عمل لابیاپلاستی می تواند باعث پاره گی پرده بکارت شود؟

خیر. عمل لابیاپلاستی اگر به صورت صحیح و توسط متخصص صورت گیرد نمی تواند باعث پارگی پرده بکارت شود. در واقع لابیاپلاستی، عملی است که با اندام تناسلی بیرونی سروکار دارد. اما اگر عمل خود را به یک فرد ناشی بسپارید، احتمال هرچیزی وجود خواهد داشت.

دختران باکره بالای هجده سال هیچ محدودیتی برای انجام این عمل ندارند.                 

آیا عمل لابیاپلاستی حس جنسی را از بین می برد؟

در صورتی که جراح مهارت کافی داشته باشد با انجام عمل لابیاپلاستی امکان از بین رفتن حس جنسی وجود ندارد .چون درناحیه کلیتوریس در این عمل هیچگونه اقدامی صورت نمی پذیرد.

آیا می توان در حین عمل لابیاپلاستی، درمان تیرگی واژن را انجام داد؟

بله. در صورت نیاز با مشورت پزشک خود می توانید درمان تیرگی واژن را درخواست کنید . می توانید در حین انجام عمل لابیاپلاستی، تیرگی واژن خود را درمان کنید.

تزریق چربی یکی از راه های زیبایی واژن

همچنین تزریق چربی به واژن یکی از روش های درمانی و زیبایی ناحیه تناسلی خانم ها است که برای موارد زیر استفاده میشود:

  • رفع تیرگی
  • بهبود ظاهر بیرونی
  • رفع آتروفی
  • رفع چروک و جوانسازی

آیا بعد از عمل تزریق چربی به واژن باید بستری شد؟

این پروسه به صورت سرپایی و در مطب و با بی حسی موضعی قابل انجام است. چربی از ران و شکم  یا پهلو  به ناحیه لابیاها ی بزرگ تزریق میشود. میزان چربی که گرفته میشود بین صد تا صد و پنجاه سی سی است و باعث کاهش حجم یا لاغری ناحیه ای که چربی برداشته شده نمیشود. بعد از تزریق چربی نیاز به استراحت ندارید و فقط چند مراقبت ساده باید انجام شود.

جراحی ترمیمی واژن در مقابل جراحی زیبایی واژن

برای این که تصمیم بگیرید آیا باید واژینوپلاستی یا لابیاپلاستی انجام دهید، درک تفاوت بین جراحی ترمیمی و جراحی زیبایی مهم است. جراحی ترمیمی عملکرد بخشی از بدن را بهبود میدهد. اما جراحی زیبایی، زیبایی آناتومی بدن را تغییر می دهد.

آیا از خطرات عمل زیبایی واژن مطلع هستید؟

هر عملی می تواند خطرات خاص خود را داشته باشد. عمل زیبایی واژن نیز از این قاعده مستثنی نیست. در صورتی که برای عمل زیبایی واژن، به متخصصین این حوزه مراجعه نکنید می تواند مشکلات زیر را برای شما به ارمغان داشته باشد:

  • عفونت
  • تغییرات دائمی در احساس
  • درد مستمر
  • جای زخم

آیا می توانیم عمل زیبایی واژن را همراه با زایمان انجام دهیم؟

به دلیل اینکه در حین زایمان، فشار زیادی به رحم و اندام تناسلی زنان وارد می شود، بدن میزان خون زیادی را از دست می دهد. در نتیجه قدرت کافی برای انجام یک عمل دیگر  را نخواهد داشت. پیشنهاد ما به شما این هست که این عمل را به زمان بهتری اختصاص دهید. در بهترین حالت، دو الی سه ماه پس از زایمان سریع ترین زمان ممکن برای انجام عمل زیبایی واژن است.

هزینه عمل لابیاپلاستی چقدر هست؟

هزینه های عمل های زیبایی واژن (Vagina) و همچنین عمل لابیاپلاستی برای هرشخصی، متفاوت است. در واقع برای اینکه هزینه عمل خود را به صورت دقیق متوجه شوید، بهتر هست که با پزشک متخصص این حوزه صحبت کنید. گرفتن نوبت و انجام معاینات لازم، به شما کمک می کند تا هزینه عمل لابیاپلاستی خود را بفهمید. اما به صورت تقریبی هزینه عمل لابیاپلاستی، حدود 5 میلیون تومان است. اگر در حین انجام این عمل، موارد دیگری مثل درمان تیرگی واژن را نیز درخواست داده باشید، به این مبلغ اضافه خواهد شد. برای اطلاع دقیق از هزینه عمل لابیاپلاستی در رشت، می توانید برای رزرو وقت با ما تماس بگیرید.

انجام عمل زیبایی واژن در رشت با بهترین متخصصان

در مقاله عمل زیبایی واژن رشت در سایت خانم دکتر نفیسه مویدنیا به برسی موضوعاتی چون: عمل زیبایی واژن یا لابیاپلاستی چیست؟ چه کسانی می توانند عمل لابیاپلاستی را برای ما انجام دهند؟ لابیاپلاستی برای چه افرادی مناسب است؟ آیا عمل زیبایی واژن یا  لابیاپلاستی درد دارد؟ آیا پس از انجام عمل لابیاپلاستی باید بستری شوم؟ آیا عمل لابیاپلاستی شامل بیمه می شود؟ عمل لابیاپلاستی چگونه انجام می شود؟ آیا عمل لابیاپلاستی حس جنسی را از بین می برد؟ آیا عمل لابیاپلاستی می تواند باعث پاره گی پرده بکارت شود؟ تزریق چربی یکی از راه های زیبایی واژن پرداختیم

اگر می خواهید عمل زیبایی واژن را در رشت انجام دهید باید از متخصصین حوزه زنان اطلاع پیدا کنید. انجام عمل های زیبایی واژن در رشت، توسط بهترین جراح زیبایی زنان رشت خانم دکتر مؤیدنیا صورت می گیرد.

مطالب مرتبط
19 پاسخ
  1. من عمل زیبایی خودم را پیش خانم دکتر انجام دادم خیلی عالی هستند.ممنونم ازشون?❤

  2. به افرادی که میخوان عمل زیبایی انجام بدن خانم دکتر رو معرفی میکنم

  3. واقعا عالی هستن ازهمه لحاظ به نظرم بهترین گزینه هستم منم عمل زیبایی انجام دادم پیش خانوم دکتربسیارراضی هستم

  4. سلام من از محله ی اردجان مراحمتون میشم دوتا بچه زایمان کردم ولی بخیه نزدم مخوام زیبایی کنم

  5. سلام من میخوام انجام بدم عمل لابیا چون از خودم ناراضی هستم و میترسم میشه راهنمایی کنید که درد یا عارضه ای نداره

    1. سلام لابیاپلاستی با لیزر با بی حسی و تنها در چند دقیقه انجام میشه اگه به درستی انجام بشه عوارضی ندارد

  6. سلام خسته نباشید خانم دکتر من میخوام واژنمو کاملا تنگ و زیبای انجام بدم بی زحمت راهنماییم میکنید و هزینشو میگید و باید چیکارکنم

    1. رشت،چهارراه گلسار،روبروی داروخانه گلسار،ساختمان پزشکان آبان،طبقه پنجم،واحد ۱۲
      ۰۹۹۱۰۵۳۵۸۶۹
      ۰۱۳۳۲۱۳۵۹۳۳

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *